Hallo, Gister bij de vk geweest voor een echo (ivm verleden), en vanmorgen had ik roze afscheiding. Een paar uur erna begon ik helder rood bloed te verliezen, en ik bloed nu nog steeds. Het is niet al te hevig en ik heb ook verder geen krampen, alleen wat rommelende darmen. Kan het zijn dat door de inwendige echo ik aan het bloeden ben? Morgen krijg ik een echo in het zh. Ik zou nu een kleine 5 weken zwanger zijn.
Eerlijk gezegd lijkt de kans me klein, maar je weet het natuurlijk nooit! Ik heb het nog nooit gehad bij een inwendige echo maar dat zegt natuurlijk niets. Misschien is het wel iets heel anders. Dat je geen krampen hebt is een goed teken. Ik hoop voor je dat alles gewoon goed is en dat je morgen een goede echo hebt!
tegen mij zei de vk laatst dat ik best even zou kunnen bloeden na de inwendige echo Ik heb het niet gehad, maar het kan dus wel
Ik heb het twee keer gehad na een inwendige echo, maar dat was na zo'n vijf keer naar de wc en afvegen wel weer weg..
Hebben ze je daar niet voor 'gewaarschuwd'? Mijn gyneacoloog zei altijd dat dat volkomen normaal was!