Hallo dames, Even een vraagje. Afgelopen woensdag heb ik mijn Pregnyl spuit gezet en ik voel me er zo naar door. Duizelig, vreselijk moe, misselijk, gewoon helemaal niet lekker. Het wordt met de dag erger. Ik kan alleen maar op de bank liggen en auto rijden lukt er niet door. Tijdens spuiten van Menopur nergens last van. Herkent iemand dit? Ik kan in de bijsluiter niet veel vinden. Groetjes, Roos.
Klinkt herkenbaar. Ik heb maandag pregnyl gezet, en ik voel me nog steeds zo beroerd. Dit kan duren tot 2 weken na de injectie.
Dank voor reactie. Het duizelige gevoel is er nog. Voel me ietsje minder moe maar nog niet lekker. Meer dames met ervaringen?
prechnyl is een zwangerschaps hormoon dus dat kan goed...als het langer als 2 weken aan houdt weet je ook meteen waarom.....
Ik heb ook afgelopen woendag Pregnyl voor de eerste keer gespoten. na een uur had ik al pijn in mijn buik en nog een uur verder werdt ik me toch misselijk, duizelig,en moe !!! Dan moet je ook nog klussen die avonden...Pffff viel me best tegen hoor.... Maar goed....we doen het met een doel hé.
Hoi hoi, Ik heb maandag gespoten en idd ook erg moe en een kort lontje... Vooral naar manlief helaas. Wanneer mogen jullie testen na het spuiten.... Ik lees bij mama3e over 9 dagen terwijl je woensdag gespoten hebt? Ik heb 2 dagen eerder gespoten en mag pas 30 april testen ... Zal dit beleid per kliniek verschillend zijn?