Wie zwanger van meerling bij 3 follikels (IUI)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Franny72, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Oooh ok.
    Ik durf het gewoon niet hahahahah
    Ik ben nu op dpo 10 ik had mijn iui op 11 februari er werd gezegd dat ik over 16 dagen kon testen dus de 27ste kan ik testen, als ik niet ongesteld geworden ben. Tepels zijn behalve pijnlijk gevoelig ook anders van vorm veel groter en ook pijnlijk als ik mijn bh aan en uit doe. Mijn borsten zelf doen geen pijn zijn wel voller en zacht. En heb ook last van zeurderige buikpijn richting mijn lies aan de linkerkant.
    Jeetje wat erg Kara dus er was wel iets maar het is afgebroken? Na verwerking op naar de volgende ronde

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    oo wat spannend he? klinkt of je flink last hebt van goede kwaaltjes. maar ook misschien nog onder invloed van pregnyl?
    hoe dan ook, nog even wachten dus totdat je test? of ga je wel al eerder testen. als je vandaag 11 dpo zit.... succes meis. ik blijf je nog even volgen!

ik heb mezelf wel weer bij mekaar. ergens is het een fijn idee dat er iets is gebeurd, ze weten elkaar nog te vinden daarbinnen, maar hopelijk de volgende ronde is het een goede plakkende match!

3. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Hai Kara

Heel goed succes met volgende ronde. Er is nog niets zichtbaar wel beetje zeurderig buikpijn. En die tepels mijn hemel zoooo pijnlijk morgen NOD.
    Zolang ik niets roods zie blijf ik duimen en hopen :D

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ik duim en hoop met je mee!! Het klinkt nog steeds erg goed allemaal bij je :)

5. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Nog steeds niets:cool:

6. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Hallo dames ..
    Meestal mag je toch 14 dagen na iui testen teminste dat mogen wij wel ... was in zh bernhoven zo en bij nijmegen radboud ook ...

Hier morgen laatste iui de 9e alweer .. als deze mislukt gaat het IVF worden ;) ...

Dus hoop voor jullie dat het snel raak is ...

Heel veel succes dames.

7. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    14 dagen na je IUI kun je prima testen hoor!! Ik had 10 dagen na de IUI getest en deze was al licht positief. Spannenddddd!!!! het klinkt in ieder geval erg positief!

8. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Wij zijn al 14 maanden bezig dus heel vaak negatieve testen gehad. Ik durf niet zo goed en ik lees dat er vrouwen zijn die op dpo 16 no9g ongesteld worden ben beeje boel:cool: bang voor negatieve test....................

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    zo begrijpelijk... maar nog steeds geen bloed... weer een paar dagen verder. het kan zomaar echt gewoon raak zijn! ik hoop het van harte voor je. succes met afwachten.. of met testen ;)!

10. pippeke

pippeke Niet meer actief

Ik snap het wel hoor. Ik zou ook al kunnen testen met een gevoelige test. Maar ga het voorlopig niet doen hoor!

11. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16

Net getest met kruidvat test helaas negatief nu wachten op rode draak

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    :(:(
    sterkte meid. ik had echt goede hoop voor je..

13. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Nog steeds geen rode draak echt stom
    want ik wil gelijk door voor iui2:x

14. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Balen Franny, ik snap dat je gauw door wil naar IUI 2, kun je dit weer achter je laten! Laten we hopen dat je de volgende ronde meer succes hebt.

15. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16

Eindelijk was ie daar!
    Maandag begin nieuwe ronde clomid en dan weer afwachten wat er komen gaat:D

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Franny, heel erg veel succes. als het dan negatief is, wil je ook gelijk weer door natuurlijk. dus fijn dat het nu duidelijk is.. Ik ga voor je duimen, want we hebben nog steeds geen antwoord op de vraag!

Hier is iets geks aan de hand... na de negatieve test, temperatuurdaling, ongesteldheid (5 dagen lang!), clomid te hebben geslikt, heb ik vanmorgen getest (temp was ineens hoog, kon het niet plaatsen) en de test was duidelijk positief. kan het echt niet geloven. en het kan ook nog misgaan natuurlijk.
    maar het kan ook een tweeling zijn geweest, en dat ik daardoor dacht ongesteld te zijn geweest...?

17. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Oh wauw dat is gaaf Kara!
    Hoe nu verder?

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Raar he? Over 2 weken heb ik een echo, hopelijk zien we dan dat het allemaal goed zit. Echt geen idee wat de clomid voor effect heeft.

19. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Raar maar waar maar vooral PRACHTIG!!!!!!!!!!:D

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    :) :)
    inderdaad! en dankjewel. lief je reactie!!
    laat mij in elk geval weer zien dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn ;)

Deel Deze Pagina