Wel of geen kma?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by renima, Jan 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. renima

renima Actief lid

Oct 25, 2010
    232
    0
    0
    hallo mede mama's

mijn dochter heeft al geruime tijd exceem op haar gezicht, droge huid, kortademig, en pieperige ademhaling.
    afgelopen vrijdag op het cb dachten wellicht een kma. en een verwijzing voor Pepti gekregen om te testen.
    nu wil mijn dochter de pepti gewoon echt niet drinken, wel als ik het meng met de gewone voeding, maar goed dan krijgt ze nog steeds koemelk binnen.

op het cb zeiden ze vandaag dat kindjes met kma direct de nieuwe voeding zonder problemen opdrinken.
    heeft iemand hier ervaring mee? klopt dat ook, en zal mijn dochter dan geen kma hebben?
    ze maakt me nl aan het twijfelen daar ik volgens mij wel al wat verbetering in haar gezichtje zie.

Graag jullie ervaringen.

2. Marmir

Marmir Actief lid

Sep 5, 2013
    136
    0
    0
    NULL
    Hoeksche Waard
    Mijn zoontje dronk alles wat we hem gaven, maar ik heb gelezen dat ze vaak juist aan de smaak moeten wennen. Mij lijkt dat geen teken van geen-kma.

3. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Pepti heeft een vreselijke smaak. Voor sommige kleintjes is het even wennen.

4. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Oh, zie nu dit topic, had in mijn topic ook geantwoord op je vraag. Eva dronk de eerste fles Pepti en later de Nutramigen in één keer leeg. Maar het schijnt nogal smerig te zijn en dat kindjes hier aan moeten wennen. Als ik het ruik kan ik me dat goed voorstellen. ;) Maar dat lijkt me geen kwestie van: wel/geen kma.

5. renima

renima Actief lid

Oct 25, 2010
    232
    0
    0
    ze heeft net wel een fles gedronken, met 4 scheppen pepti en 2 scheppen nutrilon. ik kan het even aankijken met aanmengen, en dan langzaam overstappen. en goed kijken of de vlekken in haar gezicht minder worden.
    het is nl niet zeker dat ze kma heeft, eigenlijk is dit een soort van test

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn kindjes hebben wel moeten wennen aan de nieuwe voeding, ze zijn het wel gaan drinken maar ze hadden ook geen keuze; ik gaf alleen de allergievoeding! Als je vermoed dat er een allergie is, zou ik radicaal overstappen.

7. renima

renima Actief lid

Oct 25, 2010
    232
    0
    0
    Maar dan zou ze niks te drinken krijgen, aangezien ze echt niets drinkt van die voeding. hoe lang heeft bij jou kindjes geduurd?

8. Michiee

Michiee Niet meer actief

hier duurde het een paar dagen,
    ze dronk 3 of 4 dagen echt heel slecht maar had daarna wel door dat er niks anders was ..en toen is ze gewoon gaan drinken.

9. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,858
    461
    83
    Mijn dochter vond het de eerste dagen ook niet te zuipen :) maar ze moeten echt wennen aan de smaak. Na een aantal dagen dronk ze het gewoon.
    Overigens bleek mijn dochter uiteindelijk geen kma te hebben.

Share This Page