Pfff nou mijn buik wiebelt aldoor.. gaat alle kanten op hehe.. Ik voel het hele lichaampje..de voetjes etc. Maar echt beetpakken kan niet hoor..kan wel mijn hand over het voetje leggen ofzo..beetje grijpen maar vastpakken niet..heb ook steeds van die schokjes hehe..en dan heeft ze weer de hik en dat tikt het voortdurend hehe..
Ik voel het wel druk bewegen en mijn vriend heeft het van het weekeinde pas echt goed gevoeld maar echt mijn buik bewegen is er nog niet. Misschien nog iets teveel vetlaag? of moet ik me nu zorgen gaan maken? want op de chow was het een mega drukke baby
Gisteren was het bij mij voor het eerst dat ik mijn buik echt zag bewegen. En vanochtend heeft mijn vriend voor het eerst de baby gevoeld
Mijn kindje reageert ook heel sterk op druk op mijn buik. Als ik met mijn buik tegen het buro aanzit (niet eens heel hard) dan wordt er op die plek heftig geschopt en geport. En met mijn handen op mijn buik. Alles wat ook maar minimale druk geeft is een reaktie waard. Soms wel lastig, want ik heb mede daardoor al ruim een week niet meer een hele nacht door kunnen slapen.
Mijn kindje reageert ook heel sterk op druk op mijn buik. Als ik met mijn buik tegen het buro aanzit (niet eens heel hard) dan wordt er op die plek heftig geschopt en geport. En met mijn handen op mijn buik. Alles wat ook maar minimale druk geeft is een reaktie waard. Soms wel lastig, want ik heb mede daardoor al ruim een week niet meer een hele nacht door kunnen slapen.
Ik word er helemaal vrolijk van als ik m'n buik weer heen en weer zie gaan... Hoe verder je in de zwangerschap zit hoe meer kenmerken je al kan zien. De billetjes die omhoog komen en voetje die dwars door de zijkant van je buik heen wil. Hahaha echt heel leuk allemaal. Maar heel af en toe heb ik wel eens ff van: sssssssssst ga nou maar weer slapen, er is wel weer genoeg tegen me ribben aan geschopt... :-$
Oh ik geniet van iedere wiebel en bobbel. En ik ben zo nieuwsgierig hoe deze druktemaker/ster in het echie is. nog 3 maandjes dan zal ik het weten ook!! Allemaal leukleukleuk
Hihihi , komt me allemaal bekend voor. Ze beweegt ook meer als er iets op mijn buik ligt. Gisteren heb ik aan de CTG gelegen , omdat ik ineens buik en rugpijn had. Mijn buik bleef maar op en neer wiebelen.
Toen ik zwanger was van mijn zoon, vond ik het het mooiste onder de douche... Mijn zoon lag overdwars en als ik onde de warme douche stond kwam ie bijna mijn buik uit! Zag je aan de ene kant zijn hoofdje en aan de andere kant zijn bips... En als ik dan onder de straal vandaan ging, ging ie gauw weer weg...en als ik weer onder de straal ging kwam ie weer te voorschijn!! Zijn paps kon het ook heel goed zien...geweldig hoor!!!
Ik moet zeggen dat ik ook wel heel erg benieuwd ben... Als ik zo in mijn omgeving kijk, waar de laatste 2 maanden alweer 5 baby's geboren, wordt het er echt niet rustiger op... Haha Nog 4 weekjes ongeveer en dan weten we het \/
Prachtig om te lezen, al die bewegingservaringen Ik geniet er ook met volle teugen van, maar kbegin ook stilaan te gaan beseffen dat 't niet lang meer zal duren... en dat ik afscheid moet nemen van die drukte in m'n buik... Snif... Maar weten dat je je kindje dan eindelijk echt in je armen kan houden, maakt alles weer goed!
Zo geweldig al die verhalen!! Haha over dat onder de douche.. Je hebt geen tv of wat dan ook meer nodig ( oke niet echt natuurlijk he!) En ik kan me idd heel goed voorstellen dat je het ontzettend gaat missen..de baby in je buik!
Ja idd, ik kan ook uren naar mijn buik kijken. Mijn vriend zegt dan vaak na een tijdje. "wat doe je?????" Heerlijk kijken naar ons kind. meer niet.