Alvast bedankt.. Ik koop veel merkkleertjes maar zit nu een beetje te twijfelen.. Ik wil in de uitverkoop nog wat leuke dingentjes scoren voor volgend jaar.. Maar als ik google op maat 104 kom je vaak uit dat het voor 4 jaar is! Maar maat 104 kan ik denk ik wel kopen??
ja maar dat weet ik natuurlijk dan nog niet. Weet jij nog hoelang je zoontje was toen hij 2 jaar was??
Mijn zoontje heeft altijd de +1 curve gevolgd.. dus kijk eens in je groeiboekje als je zijn huidige lijn volgt.
dat verschilt zo per kindje, ik heb er juist 1 tussen de -1 en -2 lijn. Hier zijn we nu net uit 86 gegroeid en is 92 nog ruim zat, ze wordt ik oktober 3.
Mijn dochtertje van bijna 3 draagt voornamelijk maat 104. Maar let er ook op dat sommige merken groter of kleiner vallen. Kleding van Friendz bijvoorbeeld (V&D) vind ik klein vallen bij Danique en daar heeft ze nu shirts en jurkjes van in maat 110.
Wow ik dacht wel dat mijn zoon een flinke jongen was, maar nu weet ik het zeker; hij draagt 110-116 en moet nog 3 worden (september)
ik ben wel benieuwd wat fynn gaat doen. die is 27 maanden en heeft maat 86/92 hij zit er echt tussen in. dus ik verwacht niet dat hij boven de 104 gaat uit komen over een half jaar. blijkbaar een kleine man?
Verschild zo per kind, en of ze een groeispurt krijgen Quinn heeft 104 echt maar heel even gedragen, want hij gaat nu echt naar de 110 toe, broekjes meestal nog wel 104 (korte beentjes) maat 98 heeft hij echt heel lang gedragen trouwens. Maar wat er eerder ook werd gezegt, het verschild zo per kindje, en wanneer ze dus ook een groeispurt krijgen, hier is het meestal om de kleding maat, dus 98 lang, 104 kort, 110 verwacht ik weer lang
hier 98/104.. verschilt nogal. Idd Friendz van v&d gaat ze in 98 echt niet passen en heeft ze wel 104 of 110 nodig, maar bij H&M is 104 dan weer redelijk groot.
Trek de curve door en heb je hebt een schatting. Ik ga er vanuit dat J. met drie jaar in 104 zit. Ik koop voor volgend voorjaar/zomer dus ook vast wat dingen in die maat of in 110, net hoe het valt (en van sommige dingen wellicht nog groter, als het echt klein valt). En als ik twijfel of het zal gaan passen, dan koop ik het niet. Had bv. een heel leuk jurkje van Mexx gekocht in 104, was bedoeld voor volgend voorjaar, maar paste ze nu precies...die heb ik dus terug gebracht.
mijn dochter van 3,5 zit in 92/98. T-shirts past ze ook in 98/104, maar bij jurken is dat te groot/te wijd. Mijn dochter is niet groot!