Vanmorgen heb ik van de gyn de uitslag van mijn progesteron gekregen en die was 81! Helemaal prima dus! Lang leve de clomid!
't is al een poosje geleden dat ik hier iets gemeld heb dus ik zal maar eens een update plaatsen Vorige ronde was een uitstekende cyclus met de clomid. Mooi op dag 16 mijn eisprong en op dag 32 ongi! Deze ronde ben ik dus ook weer met dezelfde dosis clomid bezig geweest maar helaas, tot op heden geen eisprong Vandaag zit ik op dag 23. Op dag 21 heb ik ook weer bloed laten prikken en daar zal ik volgende week dan wel weer een negatief reslutaat van horen. Zelf heb ik ook wat meer last weer van de Colitus en ik merk dat ik daarvan vooral heel erg vermoeid ben. De komende tijd ga ik me vooral bezig houden met werk en het toeleven naar onze vakantie en daarna gaan weer met volle moed aan het zwanger worden beginnen.
Lieve Wieffie, Hoop dat je buik snel weer wat rustiger wordt en na jullie vakantie de 100mg toch voldoende blijkt. Heel dikke knuf, Miepie
Nou ik ben er weer van de gyn. Dit keer een andere (best goeduitziende jonge vent ) en we hebben het volgende afgesproken; Nu eerst volgende week een zwangerschapstest doen (omdat ik niet uit kan sluiten of ik al dan niet zwanger kan zijn. ( volgens mijn temp heb ik nl. wel mijn ei gehad nu) Na mijn ongi lekker een cyclus overslaan met de clomid (i.v.m. onze vakantie) Hij wil nl. eindelijk eens een cyclus bij gaan houden aan de hand van echo's voor FM! Eindelijk, ikke is helemaal blij! Maar aangezien ik dan precies in die periode op de Dominicaanse zit heeft dat dus geen zin. Na mijn volgende ongi (of ik kan zelf stoppen met mijn cyclus na de vakantie met Duphaston) dus 150 mg clomid gebruiken en dus die fm's! Mocht de clomid dan niet aanslaan mag ik junky gaan worden en met spuiten beginnen.... nu maar eerst lekker naar de vakantie toeleven en daarvan genieten