Eerder heb ik eens een topic geopend over tweedehands spulletjes. Nu ben ik ondertussen al een heel eind met de babykamer en de aanschaf van de babyuitzet (veel tweedehands maar ook veel gekregen van familie) Maar nu heb ik dus op internet diverse kledingpakketten gevonden. Ik heb zo'n pakket van iemand overgenomen en voor een speldenprikje een enorme hoeveelheid kleertjes kunnen kopen! We hebben het allemaal uitgezocht en zeker drie kwart is nog haast in nieuwstaat en kunnen na een wasbeurtje direct weer gebruikt worden! Wie koopt er ook wel eens tweedehands kleertjes op internet? En wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb ook pas van iemand hier van het forum een mega partij overgenomen. Echt hardstikke leuk allemaal! Kan nie wachten totdat hij het aankan. Van een collega van vriend zijn werk kreeg ik ook zo'n doos alleen wat grotere kleertjes dan de andere doos dus hij kan ff vooruit niet dat hij dat al niet kon maargoed haha
Ik denk dat 95% van Tygo's kleren 2e hands is.... de kleertjes heb ik gekregen of overgenomen van iemand, zo kan ik me kleintje altijd mooi spul aantrekken waar ik zelf het geld niet zo voor heb.,.. (zoals 15,95 van een truitje van Lief!) Ze groeien er zoooo gauw uit dat het zonde is alles nieuw te kopen vind ik
Ik heb een paar keer kleertjes via internet gekocht, maar eigenlijk altijd hier in m'n woonplaats, zodat ik het even echt kon bekijken voor ik het kocht. En zodat ik geen verzendkosten had. Een deel van de kleertjes heeft ze achteraf niet aangehad. Het stond haar gewoon niet en andere dingetjes heeft ze juist erg veel gedragen
Ik denk dat bij ons 80% tweede hands is. en dat komt dan van mp of koninginedag. of bij een winkeltjes hier in de buurt. en verkoop ook weer van alles via mp
Ik heb ook een paar dingen op marktplaats gekocht, maar was toch niet zo tevreden over de kwaliteit. Op 1 truitje zat een geel melk vlekje. En een ander truitje en broekje zaten van die pluisjes van het vake wassen. Jammer genoeg was dit niet te zien op de foto's.
Ik koop regelmatig kleding van MP, voor onze zoon, maar ook voor mezelf ! Heb er nog nooit ellende mee gehad, in de wasmachine en het is weer schoon !
Ik koop regelmatig hele pakketten van Ebay, toevallig van de week nog een 66 delig pakket voor 6,34 euro. Verzendkosten zijn iets van 7 euro dus we kunnen weer even vooruit.
Ik ben een tweede hands freak zelfs, Niet alleen omdat het goedkoop is, maar omdat ik ervan ben overtuigd dat we veel te veel consumeren en weggooien. Ik ben dus erg voor consuminderen en hergebruiken.
Heb ook wel wat op mp gekocht. Dit waren dan vooral dure merken, nieuw en tweedehands. Zaten paar dingen bij waarvan ik dacht dit ziet er toch wat slechter uit als op de foto, maar bijna alles wat tweedehands was is in nieuwstaat. (en dat voor een mooi prijsje ) Heb het spul al gewassen, samen met nieuwe dingen die ik had gekocht, en nu zie je nog niet eens wat ik nu tweedehands had en wat ik nieuw had. (al moet ik er wel bijzeggen dat met dure merken men toch al iets voorzichtiger is; niet zo vaak gedragen en voorzichtig gewassen)
ik krijg veel van me broer die heeft een 2ling die 4 maand ouder zijn dan julian dus dat scheeld en ik heb in 2 en halve maand al 3 grote boodschappentasssen vol gehad en heb erg veel baby kleding over die te klein zijn van julian die is namelijk nu al 60 cm
haha nou ja ik ben absoluut niet vies van 2dehands en zeker niet van die kleine kindjes. Dat is vaak hooguit een paar keer aangeweest. Het moet er natuurlijk wel netjes uitzien. Ik heb op een rommelmarkt wel al een gloednieuw wipstoeltje van lief lifestyle gekocht voor maar 7,50. Ik heb al plannen om de avond voor koninginnedag in 1 plaats mijn slag te slaan en op koninginnedag zelf in een andere plaats haha
Hier ook iemand die 2ehands koopt. De laatste tijd weer vaker. Voor hetzelfde bedrag in de winkel koop je vaak meer 2ehands en kunnen ze weer vooruit, bovendien klauteren die 2 meiden zoveel, dat alles snel stuk is en dat vind ik zonde om allemaal nieuw te kopen wat ze maar 3x aan hebben ofzo.
ik wilde misschien ook op koningendag kraampje huren haha ik heb gewoonw eg meer dan 1 grote boodschappentas vol kleding hier thuis ligen maat 50 en 56 sommige 62
Zo'n pakket zal ik nooit kopen. Heb dan het idee dat dat de afdankertjes zijn die ze niet verkocht krijgen. Dus af en toe koop ik wel eens iets via MP, maar dat zijn dan wel de duurdere merken. En heb er nog nooit problemen mee gehad, alles zag er uit zoals gezegd was, in nieuwstaat dus. Maar het merendeel koop ik nieuw. Stom eigenlijk dat ik dat denk van die pakketten, want zit er zelf ook aan te denken omdat eens te doen, maar heb het idee dat toch niemand dat wil kopen. Maar blijkbaar dus wel.
ik heb het voordeel als ik straks weet wat het wordt dat ik ook heel veel over kan nemen een vriendin van mij heeft een zoontje van 2 en alle baby kleren en zo nog dus dat krijg ik dan zo en een andere vriendin van mij heeft net een dochtertje nu 2 maand dus als we een meid krijgen koop ik het grootste gedeelte van haar over ik heb ook zo iets waarom alles nieuw kopen baby`s zijn er toch zo weer uit en als je dan de kleertjes voor een prikkie kunt krijgen ben je gek dat je dat niet doet
ja toch wel beetje raar dat je zo denkt maar aan de andere kant begrijp ik het wel ik heb hier bijvoorbeeld veel stoere jongens kleding amper gedragen en verkoop dat ook allemaal heb 1 grote boodschappentas vol. maar ieder zijn eigen ding toch de ene houd er wel van de andere niet
Dat is een goede! Hopen dat ik dan nog een beetje mobiel ben Ik koop vooral merkkleertjes tweedehands via Marktplaats. Ik ben helemaal weg van Lief Lifestyle en van Deense merken met retroprints zoals Katvig, maar dat vind ik gewoon te duur om nieuw te kopen. Dus dat koop ik 2ehands of in de outlet Verder heb ik ook wat reservebeddengoed van een vriendin gekregen, altijd handig mocht ik een spugertje krijgen.