wieg in de woonkamer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door edelweiss, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Wij hebben eigenlijk een beetje een luxe probleem we hebben natuurlijk een ledikant .
    Maar we hebben ook een wieg. Nu heb ik ook een cosleeper gekocht voor op onze kamer dat vind ik waarschijnlijk toch wat makkelijker.

Maar nu dus de wieg. Man kwam met het idee deze beneden in de woonkamer te zetten voor de baby.

Wij houden de kleine het eerste half jaar bij ons in de buurt dus hij slaapt bij ons in de slaap kamer in de nacht en overdag eigenlijk in de kinderwagen maar nu zei man dat kan ook in de wieg.

Wie heeft er ook een wieg in de woonkamer? Hoe bevalt dat?

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik had geen wieg, maar wel de kinderwagen de eerste maanden in de huiskamer...
    Ik vond het fijn hoor, kindje lag niet alleen
    En in de box heb ik m nooit echt laten slapen...

3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hier hadden we bij de 2e ook de wieg in de woonkamer gezet! Box kon daarom nog even weg blijven dus scheelde ook qua ruimte!

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

de wieg niet maar wel de box waar hij overdag nog steeds in slaapt, vind ik gezelliger dan hem overdag boven weg te stoppen :p

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier kinderwagen in de kamer, de tweede had ik daar overigens niet lang in want die sliep niet in lawaai.

maar de wieg kan zeker ook!

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja hoor hier ook, in de reiswieg dan, maar wieg in de woonkamer als je plek hebt, hartstikke leuk!
    Ons meisje slaapt nu nog steeds beneden in de box vind ik veel gezelliger.

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Kinderwagen hier bewust niet gedaan omdat grote broer ook zo nu en dan ff wilde kijken.. Nu kon hij gewoon langs lopen en kijken zonder moeilijk te hoeven doen..

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Wij hadden geen wieg in de huiskamer, maar de wandelwagen. Het lijkt me hetzelfde principe. Een wieg lijkt me mooier, zoui dat zeker doen als je de ruimte ervoor hebt. Ik vond het ideaal, omdat je baby gewoon lekker bij je is.

9. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ons meisje hebben we in het wiegje op onze slaapkamer te slapen gelegd. Onze slaapkamer grenst aan de huiskamer, dus we horen haar wel goed... Maar het was zo toch wat rustiger voor haar. En ook met de visite vond ik wel fijn dat ze even rustig ergens anders kon liggen zonder dat iedereen er gelijk boven zou hangen.

Hier dus nooit in de huiskamer geslapen. Hooguit in onze armen. Maar je hebt keuze uit bedjes zat, dus je kunt haar prima daar in het wiegje leggen.

10. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik had als wieg zon mandje op een standaard. S nachts op her standaard naast mijn bed en overdag (als ik alleen thuis was) zette ik de wieg in de box.
    Als er bv bezoek was of als s avonds de tv aanstond zette ik de wieg in zijn kamer. Was dus lekker flexibel
    Dus ik zou het zeker doen als je de ruimte hebt

11. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Vind het ook mooier dan een kinderwagen.
    Lijkt me alleen wel druk voor je kindje als je andere kinderen ook thuis zijn.

12. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zou dan eerder kiezen voor de wandelwagen, omdat je haar dan niet wakker hoeft te maken als je ergens naartoe wil gaan. Kun je die wieg niet bij je ouders zetten ofzo? Ergens waar je vaak naartoe gaat.

Deel Deze Pagina