Wieg in ouderslaapkamer.. Moet het echt?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jingle, 22 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Pittige opmerking...

Bij ons op de kamer past helaas geen wiegje dus kleine zal 's nachts op eigen kamertje moeten wat direct naast onze kamer is.

2. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Hier precies zou, ik zou ook geen oog dicht doen. Voordeel vond ik ook dat de kindjes hun eigen kamer als vertrouwde plekje beschouwden.

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier ook vanaf de eerste dag bij ons op de kamer (en zelfs bij ins in bed waar ik eigenlijk altijd van heb gezegd dat ik dat nooit zou doe !)
    Ik vind het erg prettig, ik word wakker wanneer ze al op haar handjes begint te sabbelen. Weet niet of ik dat anders had gehoord.
    Maar daarna verschoon ik nog wel dus moet er wel zowieso nog uit want dat doe ik op haar eigen kamer

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Denk dat je het kan zeggen als de kleine er eenmaal is. Je kan wel wat in je hoofd hebben, maar je weet niet wat de behoefte is van je ukje.

Ik had verzonnen dat de wieg niet hoefde, hij kon meteen wel in zijn ledikantje, dat scheelde al lakentjes en dekentjes ;)

TOen hij geboren was wilde hij alleen maar bij mij zijn, mij voelen en ruiken. Ledikantje was echt veeeel te groot.

Snachts sliep hij bij mij in bed tot week 10 en overdag altijd in de bondolino. En ik vond het heerlijk.

HIj staat met zijn bedje pal naast mijn bed, hij heeft een speentje en ik hoef alleen mijn arm maar te strekken, keer of 8 per nacht, en de speen terug te geven zonder mijn warme bed uit te hoeven en uit mijn slaap te komen.

Voro mij geeft het rust als ik hem hoor. Ik moet hem bij me hebben. Wil hem niet in een andere ruimte. Ik check hem tig keer per nacht als ik hem erg stil vind.

Voorlopig blijft hij naast mij slapen, en aangezien we eerst nog een verbouwing voor de boeg hebben voordta hij een kamertje krijgt, zal hij nog wel wat jaartjes naast me liggen :D

De oudste heeft een iegen kamertje maar dat is te klein voor 2 bedjes.

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik denk dat je het gewoon zelf moet ervaren! Ik heb een wieg op onze slaapkamer staan en een ledikantje op de kinderkamer. In het begin wil ik de kleine graag bij me, vooral voor de BV handig lijkt me. Wil wel kijken dat de kleine ook, overdag, in het ledikantje kan slapen zodat hij toch al een beetje went.

Om op de vraag van TS terug te komen: Niets moet, je moet alledn doen waar JIJ je prettig bij voelt.

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier in de reiswieg 2 dagen op de kamer gehad, en toen heel snel in zijn ledikantje gelegt op zijn eigen kamer. ( ik gaf bv)

Het was namelijk zo dat hij van elk zuchtje van mij wakker werd en dus niet meer sliep, en ik werd van elke ademhaling van die kleine wakker, en sliep dus niet.

Nadat hij in zijn ledikantje ging op zijn eigen kamer, waren we beide een stuk vrolijker, en sliepen beter.

Deel Deze Pagina