Ik ben op zoek naar een leuk lakentje voor in de wieg/kinderwagenbak met naam en/of afbeelding Heb al wat leuke ideeen gezien maar meer zijn altijd welkom dus bij deze show je lakentje
ik zeg www.borduurderie.nl Ik had er 1 van die 3 nijntjes, maar dan zonder naam en 1 met twinkle twinkle little star. En niet in het roze maar turquoise, ze kan het maken zoals jij het wilt hebben.
Zie tip van Yolanthe, wat een super service, betaalbaar en zó mooi! Heb er zelf 2 overtrekjes voor mijn velluxdeken gekocht maat ze maakt echt vanalles en zo kundig!
Ik heb ze ook laten maken bij borduurderie. Prima service, kan niet wachten tot ik ze kan gebruiken .
Ik heb er ook 1 laten maken bij de borduurderie. Krijg er super leuke reactie's op. Dit is die van mij:
Ja dat is idd een leuke site! Ben benieuwd naar nog meer leuke foto's zodat ik nog wat ideeen op kan doen
Super leuke dingen heeft ze hé! Ik heb ook aankleedkussenhoezen, lakentjes, en decoratie hartjes door haar laten maken. In mijn album staan er wel foto's van.
Wie een beetje handig is met de naaimachine kan ook zelf een hoop maken. Ik maak voor kraamvisites altijd zelf iets met de naam (en soms ook op bestelling). Kijk maar op mijn facebook voor wat inspiratie: Voorbeelden kraamcadeautjes | Facebook Tanja