Hey meiden, Ik heb even een vraag; Ik heb net van die wiltgelakte mdf letters gekocht (stonden in krantje karwei) in de naam van de kleine. Nu heb ik een witte muur waar ik ze op een leuke manier op wil hangen/plakken etc. 1muur van de kamer is behangen met vrij "druk" behang, de kale muur is ook wit. Nu heb ik nog wel behang over dus mssn dat iemand daar een crea idee mee heeft? Had zelf al het idee om een dunne plaat te behangen en de letters daarop te plakken, maar is dat niet wat saai? Hoop op crea adviezen, kamertje is strak ingericht.. (foto kan nog niet haha)
wij hebben die letters ook.. gewoon op een witte muur 'geplakt' vind dat wel gewoon chique staan.. zal ff een foto erbij doen als ik die kan vinden
Thanx voor de tips, handig ook met de foto's haha.. Ik ga er eens goed over nadenken wat ik nu het leukst vind..Maar meer tips altijd welkom!!
Mooi hoor meiden! Maar hoe kregen jullie het behang goed om de letters heen? Ben niet zo heel handig en het beplakken lijkt me een lastig klusje. Wij hebben glasweefselbehang in de babykamer (zat er al in) en willen de letters daarop hangen. Glasweefsel gaat erg moeilijk van de muur af en als de letters er ooit weer afmoeten, ben ik bang dat ik het behang beschadig. Iemand tips om de letters zo op te hangen, dat het behang zo min mogelijk wordt beschadigd?
Ik heb het behang niet om de letters heen, maar alleen op de zichtkant. De zijkanten heb ik in een contrasterende kleur geverfd (eerst verven, dan behangen...)