Stoelgang raar kleur ( pas op met foto)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kikibaby1988, Apr 14, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kikibaby1988

kikibaby1988 Actief lid

Sep 28, 2016
    348
    25
    28
    sahm
    Brugge
    Dag iedereen
    Dochter (10 maand-))) gegeten in opvang en heb eig geen idee wat.
    Eergisteren alvast iets met pruimen thuis .

En vandaag oppeens heel donkere stoelgang deze morgen. En een uurtje geleden stoelgang in alle kleuren waaronder ook PAARS :/ nu zit ik ermee in met een bloeding ofzo. Maar vriend is weg met de wagen en er komt geen enkele arts aan huis. Ik zou wel kunnen naar spoed gaan en grotere zus ergens bij oma zetten. Maar of dit nodig is..
    geen koorts, at normaal vandaag, en last van tandjes.
    Wel begonnen met brood te eten sinds een week.
    wat denken jullie

Attached Files:

• kaka.jpg
      kaka.jpg
      File size:
      53.8 KB
      Views:
      155
  2. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Ben geen dokter maar niks aan de hand denk ik.
    Ze heeft iig harde ontlasting gehad wat aan het einde zacht was. Dat zie je aan het vaste en het losse van de ontlasting. Pruimen hebben een paarse gloed dus daar komt waarschijnlijk de kleur vanaf en de dunne ontlasting.

Maar ik zou haar wel mee water geven om de ontlasting dunner te maken en pruimen zijn ook goed ;)

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Ontlasting kan echt alle kleuren van de regenboog krijgen als ze vaste voeding krijgen, als er verder niks mis is, zou ik het aan de pruimen wijten.

4. Mjmw

Mjmw Actief lid

Dec 5, 2013
    221
    54
    28
    Thuis genieten van de meiden
    Winschoten
    Niks aan de hand hoor. Er zullen nog vele kleuren en substanties volgen.
    Ik schrok laatst ook toen onze meid pruim had gegeten toen was het bijna zwart en ik was bang voor bloes totdat ik bedacht wat ze had gegeten en dus uitkwam op pruim. Later net zo met blauwe bessen. Maar ik kan me de schrik goed voorstellen. Maar als er nog goed gegeten en gedronken word en het humeur nog prima is, is er niet zomaar iets aan de hand.

5. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,285
    17,171
    113
    Ik gooi het ook op pruimen.

Hier ook alle kleuren al gehad. Ook echt blauw... de dag nadat ze smurfenijs op hadden. Die krijgen ze niet meer :D
    Maar ook strijkkralen en (lege) waterballonnen is me niet onbekend ;)

Vero0504 likes this.
  6. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

Sep 9, 2015
    1,618
    349
    83
    Is vast van de pruimen. Van rode kool kun je ook zo'n kleurtje krijgen, maar dat krijgt ze misschien nog niet.

7. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,822
    2,249
    113
    Ooh en als er bloed bij ontlasting zit stinkt dit echt VERSCHRIKKELIJK. Dus dat mis je niet zomaar :) ontlasting is dan ook vaak heel plakkerig.

8. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

Jun 16, 2013
    555
    5
    18
    Zo had toen ie klein was een dag blauwe poep (ja echt blauw blauw ) kwam door verf op het kdv

9. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Dit idd. De ontlasting is dan dieprood of zwart van kleur. Echt niet zoals dit ;)

10. kikibaby1988

kikibaby1988 Actief lid

Sep 28, 2016
    348
    25
    28
    sahm
    Brugge
    bedankt iedereen
    een dag later begon een plaagje bij grote zus, en uiteindelijk kleine meid ook gesneuveld.
    Opeens begon diaree. En idd verder geen donker of paars meer gezien. Wel 2 meisjes met 39 graden koorts sindsdien. Ah het waait wel over. :)

Share This Page