wij hebben afgelopen zaterdag de mutsearts transaction ice voor onze dochter gekocht, . nou bevalt hij ons prima, alleen werd er ons in de babyplanet verteld dat je er geen losse bak bij kan kopen, omdat deze wagen die wij hebben gekocht in de aanbieding was. nou meot je die kinderwagen bakken toch wel los kunnen bestellen, want de bevestiging is er wel op de wagen. wie heeft voor mij een adwoord of advies waar je die bakken kunt verkrijgen, nu is het nog niet iin de orde, maar alvast voordat er een tweede komt, dat we dan neit een hele complete set hoeven te kopen, maar alleen een kinderwagen bak met adapters, plus eventueel een maxicosi anita
Wij hebben bij de babydump de Mutsaerts transaction combi gekocht. Daar zat dan een bak bij, een wandelwageninzet en adapters voor de bak en de maxci cosi. Misschien kun je daar eens vragen, want het lijkt mij raar dat je de bak niet los kunt bestellen. Of anders eens contact zoeken met de fabrikant?
wij konden ook wel een complete set kopen, maar e hoevden alleen maar een wandelwagen, dus dachten dan kunnen we die later wel kopen, vandaar de vraag. want in de handleiding die bij de wagen zat, staat ook dat ze te bestellen zijn, alleen gaat dit model eruit en vandaar dat de verkoopster zei dat je er geen bak bij kan kopen
Wij hebben ook deze kinderwagen, 3 in 1. Ik snap alleen ff niet wat het probleem is. Heb je niet de hele set gekocht? Waarom denk je dat je strax bij een evt 2e de boel zou moeten vervangen dan?
je kan de bakken gewoon los kopen. Want bij Prenatal was het geen set, daar verkochten ze alles los. Oke, nu is het daar ook stukken duurder, maar als ze het daar kunnen, dan kan het elders ook!
Informeer eens bij bijvoorbeeld een babydump. Daar hebben wij de onze vandaan en volgens mij kan je dus ook losse dingen ervan bestellen. Ze reageren ook vrij snel via de email (hoofdkantoor).