Ik had de wieg besteld en kreeg vervolgens een email dat ik eerst moest betalen alvorens de bestelling in behandeling zou worden gebracht. Goed het geld overgemaakt, en een paar dagen later was de wieg al binnen. afgelopen vrijdag. dit is de wieg: Roba schommelwieg Love Bear : Wiegjes Slapen : Baby Butt webshop Me man had hem in elkaar gezet en ik heb zelf nog nagekeken als alles goed vast zat voor alle veiligheid. alles was goed en er was niets aan de hand. vervolgens wil ik hem de volgende dag naar de slaapkamer rijden om hem daar te laten staan. Dus ik rijd de wieg naar de slaapkamer en klapt op een één of andere manier het onderstuk eraf met de wieltjes eraan en splijt het stuk hout helemaal waar de plank met wieltjes aan vast zit. ik was totaal verbaasd en woedend want hoe kan dit zomaar gebeuren het was goed vast gemaakt en alles is gewoon gelijkvloers want woon in een flat en heb zeil. heb een email gestuurd dus ben benieuwd. heeft iemand dit ook meegemaakt?
Ik wil maar 1 ding zeggen want ik heb geen ervaring... hij ziet er al niet al te stevig uit... door dat dunne hout.
ik hoop voor je dat je hem mag terug sturen en je je geld terugkrijgt! daarna lekker een andere kopen
Jeetje wat vervelend. Ik zou die foto ook gewoon opsturen en contact opnemen met de klantenservice. Verder heb ik er geen ervaring mee, succes!
dankjewel voor de reacties. jaa ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen. Heb al een email verstuurd met de foto erbij, maar het zal wel dinsdag worden voor ik iets te horen krijg denk ik ivm. pasen. Ik ga in iedergeval nooit meer een wieg of dergelijke via internet bestellen.
Zal zeker een produktie fout zijn.Dit zou niet mogen gebeuren.Komt wel goed en je kunt idd beter een wiegje in de winkel kopen. Succes.
Hoi Wij hebben ook onze wieg daar vandaan. En wat denk je, ook een scheur in t hout waar de wieltjes zitten. Gelijk gemaild met foto erbij en kreeg gelijk een nieuwe poot opgestuurd. Service is dus goed, maar wel gek dat het dus vaker gebeurd Tis verder een hele stevige wieg, geen dun hout oid!
Heel eerlijk vind ik de wieg er ook echt niet stevig uitzien.. Het lijkt erop of het hout daar opelkaar is gelijmt.. Als je de wieg duwt en dan al kapot gaat zal ik mn geld terug vragen en voor een andere gaan. Succes.
een tijd terug stonden veel van deze wiegen op marktplaats.. mischien daar eens kijken want dat scheelt je veel geld
Marktplaats.nl - prachtige ruime schommelwieg met wielen incl matras - Babywiegjes en Ledikanten Marktplaats.nl - mooi degelijk WIEGJE. IN NETTE STAAT - Babywiegjes en Ledikanten
marktplaats heeft ze toch niks aan? De wieg is nieuw en valt gewoon onder de garantieregeling. Ik zou morgen ook bellen, zeggen dat je een mail hebt gestuurd met de foto. verder vind ik ook dat hier sprake is van een ondeugdelijk babyproduct en dat er melding van gemaakt moet worden. Het is wel je kostbaarste bezitwat er in komt te liggen.
Vindt hem er ook totaal niet stevig uitzien maar je kreeg er veel bij voor 106.50, neem aan dat t onder garantie valt.