Google is your best friend maar kan maar niet vinden wat ik zoek: Een Co-sleeper voor een tweeling voor naast een hoge boxspring. Iemand tips/ideeen/suggesties?
Een gewoon ledikant waar je de zijkant uit haalt?? Hebben ze ook nog de ruimte om naast elkaar te liggen en anders leg je ze dwars in bed. Je kan dit met een ststandaard ledikant doen. Zijkant eruit schroeven en zorgen dat de bodem niet op de zijkant rust maar aan het hoofd en voeteneind vast zitt. Ik heb zelf een IKEA hemnes bedje gebruikt.
Hier gaan ze samen in Ikea Gulliver ledikant waar 1 zijkant uit is en op hoogte van ons bed. Eerst naast elkaar en misschien uiteindelijk aan elke kant 1, we zien wel hoe lang het gaat
Je zou m kunnen verhogen. Meeste cosleepers zijn wiegformaat. Of een tweeling variant op maat laten maken.
Maar het ligt niet aan mij he? Er is niets standaards? Dan ga ik denk ik voor twee baby nestjes voor bij mij op bed overdag en dan snachts de tweelingwieg.
Wat andere schreven. Een ledikant ombouwen. Je kunt aan elke kant een kindje leggen. Voetjes naar elkaar toe. Daarnaast word het op den duur onveilig om ze naast elkaar te laten slapen ivm meer gaan bewegen en groeien. Dus is het vaak 'zonde' van het geld om iets te laten maken. Of men heeft te weinig ruimte op de slaapkamer. Wij hebben toen twee ledikantjes op onze kamer gehad. Als je de ruimte niet hebt kunnen twee wiegjes natuurlijk ook. Succes met jullie zoektocht. En prettige zwangerschap gewenst.