De eerste keer had ik een co sleeper geleend. Mijn zoon lag daar de eerste 10 weken in. Voordeel dat je hem uit bed zo op kunt pakken. Nadeel... mocht je een keizersnede hebben gehad is het lastig uit bed stappen. Nadeel mijn zoontje draaide al snel op zijn zij en de co sleeper sloot niet precies aan aan ons bed . Ivm boxspring matrassen niet kaarsrecht liggen. Al snel kreeg je wat cm verschil. Waardoor ik het eng vond dat hij ging vallen. De co sleeper had ik geleend. Nu heb ik een wiegje geleend. Voordeel t kijkt zo schattig Voordeel een veilig hekje ervoor. Je kunt t wiegje ook nog op schommelpoten zetten en er een co sleeper van maken maar doe dat niet. Nadeel voor een voeding moet je je bed uit. Of je schuift hem tegen je bed maar je het is iets lastiger uit bedje tillen dan uit een co sleeper.
Baby 1 sliep alleen snachts in de co sleeper. Overdag box of kinderwagen. Baby 2... tja die moet nog geboren worden binnen nu en 2 weken. Ben nu wel blij dat ik t wiegje heb. Toch veiliger idee. Maar heb ze beide geleend. Zou het niet nieuw gaan aanschaffen voor die korte tijd.