Mijn dochtertje kan alleen slapen met haar konijn. Ze had er 2, een roze en witte, het maakt haar niet uit welke ze heeft, als ze hem maar bij zijn oor kan pakken en dan gaat gelijk haar duim in de mond. Helaas heeft onze hond haar witte konijn te pakken gehad, dus nu hebben we nog maar 1. Ik wil er graag nog een paar bij halen omdat het wel handig is. Maar ik heb geen idee waar...ik weet ook echt niet meer van wie we die hebben gekregen...
Hij lijkt op een konijn van happy horse, maar die hebben volgens mij dunnere benen. Kan ook de foto zijn die het beeld vertekend.
Anders even op de fb pagina knuffel kwijt gevonden en gezocht je vraag stellen. Vaak ligt er bij iemand nog 1 die niet gebruikt is en die willen ze dan toesturen . Kruidvat heeft ze als ze in de folder staan.
Volgens mij verkoopt de Kruidvat ze af en toe eens. Ik heb ze door de jaren heen weleens in de folder gezien.
Of marktplaats http://link.marktplaats.nl/m1413179618?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons
Heb je hem al? Want dacht nog als het je dochter niet eens uitmaalt of het roze of wit is, zou je haar niet kunnen foppen met een happy horse? Blokker heeft ook ‘nep happy horse’ die lijkt er ook op!