Ik wil straks, als onze kleine geboren is, niet trakteren op Beschuit met Muisjes, en ben nu op zoek naar een leuk alternatief. Hebben jullie misschien tips?
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ht=muisjes topic van donderdag, misschien heb je er wat aan.
witte chocolade smelten, een lange vinger er voor de helft in dompelen en daarna door de muisjes heen halen en laten drogen. jammie jammie. joyce
cake met muisjes is ook lekker... en bij mij bij de snoepwinkel hebben ze van die chocoladedingen in de vorm van een babygezichtje met roze of blauwe spikkels er op... ook leuk!
@Natasja: Ik heb werkelijk straal over dat topic heengekeken merk ik. Oeps... De tips die daarin stonden over de Jamin ga ik eens bekijken! Het liefst trakteer ik überhaupt geen muisjes, dus liever ook geen cake met muisjes en andere dingen met muisjes (hoe lekker ze me trouwens ook lijken; want het klinkt heerlijk!). Dus alle tips voor traktaties zònder muisjes zijn meer dan welkom!
als het een meisje is kun je anders schuimblokken leuk serveren op een schaal, die zijn roze met geel!
Wij hebben witte tom poucen geserveerd en op het toefje slagroom hadden wij muisjes gestrooid. Manytroubles