Joolz boodschappentas xl - ook voor reiswieg?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Miekjepiekje, Jun 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

Dec 29, 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben voor onze kleine de Joolz Day al kinderwagen. Deze week voor het eerste de kinderwagen uitgeprobeerd en naar het winkelcentrum gewandeld. Nou vind ik het boodschappenmandje onder de wagen aan de kleine kant, als ik een keer boodschappen ga doen heb ik daar nooit genoeg aan. Dus ik wil de boodschappentas erbij bestellen. Nu is mijn vraag of jullie weten of je de boodschappentas ook in combinatie met de reiswieg kunt gebruiken? Op de plaatjes zie ik hem namelijk alleen in combinatie met de wandelwagen.:(

2. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

Oct 18, 2011
    1,054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Het kan wel maar ik vond het niet heel praktisch. Onder de maxi cosi werkt weer wel heel goed. Je kunt hem wel heel makkelijk er op en af halen.

3. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,383
    0
    0
    Hengelo
    Bij mij past hij niet met de kinderwagenbak. Ik gebruik hem nu nog in combinatie met de maxi cosi. Er past echt heel veel in en gaat er idd erg makkelijk op en af.

4. Karen79

Karen79 Actief lid

Feb 21, 2011
    287
    0
    0
    Wij hebben hem er wel onder gekregen met de bak. Hoe het in de praktijk werkt weet ik niet, maar de 'ingang' voor de boodschappen zit niet echt praktisch zo.

5. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    2,682
    0
    36
    Ik wist niet eens dat dat bestond. Ziet er handig uit! Vind het mandje ook erg klein! Misschien deze ook maar is aanschaffen, alleen ligt hier ons kleintje ook nog in de reiswieg...

6. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het kan eronder maar is eigelijk gemaakt in samenwerking met de wandelwagen van je af.
    Maar als je de maxi cosi erop hebt staan kan het natuurlijk wel makkelijk.

Share This Page