L. is direct op haar eigen kamertje gaan slapen en onze nieuwe aanwinst gaat dat ook doen. Het argument dat hier veel genoemd wordt om je kindje bij je op de kamer te houden, nl. dat je dan elk geluidje hoort, is dus voor mij het argument om het niet te doen. Ik doe geen oog dicht met de baby op de kamer. Ik ben trouwens ook een moeder die geen babyfoon etc. gebruikt, want ik word helemaal gek als ik elk piepje en zuchtje hoor, dan ben ik helemaal gefocussed op mijn kind. Dus bij ons direct op de eigen kamer.
baby slaapt overdag toch alleen!? alleen snachts de eerste tijd niet.. het is veel beter omdat je dan ehct de signalen van ej kindje kunt herkennen mijn zoontje heeft tot en met 5 mnd bij ons geslapen, overdag gewoon in zn eigen kamertje...in het begin dee dik overdag het wiegje in zn kamer...en langzamerhand legde ik em in zn ledikant... ik heb een kind dat verknocht is aan zn eigen bed en kamer...en verwennen of dat soort dignen gebeurd ehct niet de eerste maanden.. En alleen de eerste weekjes slaap je alerter...omdat je kindje nog maar net uit je buik is..maar al gauw wen je aan alle geluiden en weet ej dus ook wanneer het alarm is of niet....omdat je alles herkent... Mijn zoontje sliep met 12 weken door van 21 tot 9....en heb het toen geprobeerd hem snachts in zn kamer te laten slapen...hij werd er wakker van en ik kon de slaap niet vatten....dus we waren er beid enog niet ana toe...met 5 mnd weer geprobeerd...en toen wa shet ook ehct nodig...wnat hij begon van onze geluiden sneller wakker te worden....dus voor ons de perfecte timing
daniel heeft jaar bij ons geslapen, lydia 2nachten... Eerst hadden we geen kamer over, nu zijn we verhuist en past de wieg niet meer bij ons op de kamer
ik heb nee gestemd omdat je danjezelf meer rust gunt tenminste ik wel ik zou namelijk als t op de kamer zou slapen om t kwartier spieken en kijken en als het in een andere kamer ligt doe je dat minder snel en het lijkt me ook niet fijn voor het kind als het na een paar weken ineens wisselt van bed en kamer, hier ook een schommelstoel
Ties heeft 4,5 maand bij ons gelegen, Sam slaapt nu ook nog bij ons. Ik ken veel mensen die als ze zwanger zijn van de eerste, zeggen dat de baby gelijk op zijn eigen kamer moet. Tot ie geboren is en je je realiseert dat dat mini wezentje van jou afhankelijk is en dat je hem bij je wilt hebben. Daarnaast heb ikzelf heel sterk dat als mijn baby lang ver weg is, het gewoon pijn gaat doen. Je bent zo verbonden met elkaar!
Ja, maar absoluut geen maanden. Gewoon lekker een paar weekjes en dan langzaam steeds meer wennen aan op het kamertje slapen! Hoe langer je wacht, hoe lastiger het is aan te wennen. Maar die echte eerste 3/4 weken wil je echt niet verder van je baby verwijderd zijn dan strikt noodzakelijk
wij hebben haar 2 weken bij ons gehad.... kregen welleens van omgeving te horen dat dat slecht was want dan willen ze straks niet meer in hun eigen kamer, jaaa daAR komen we nog wel achter werdt er gezegt...pff alsof ze het nu al weten..ik vond het fijn en nu slaapt ze net zo goed hier als daar!
Ons zoontje heeft tot 9/10 maanden bij ons geslapen. Tot die tijd kunnen ze echt niet ergens aan wennen hoor! Waarom is iedereen daar zo bang voor. Je kindje heeft je gewoon nodig! Niks raars aan. Hij is zonder problemen over gegaan naar zijn eigen kamertje...
Ons mannetje ligt ook lekker in een wiegje naast ons bed. Mijn vriend slaapt ook overal doorheen, dus die heeft er totaal geen last van. En ik vind het zelf gewoon een stuk prettiger om mijn kleintje te horen ademen, anders had ik nooit aan mijn rust toegekomen hoor.
Als wij een brusje mogen krijgen voor ons zoontje dan komt hij/zij zeker bij ons op de slaapkamer de eerste tijd. Ik merk nu dat ik juist veel meer rust heb als ik geluid hoor, dan weet ik dat het goed gaat. Of even mijn oog open doe en zie dat het allemaal in orde is. Ik heb juist geen rust als ik het kindje niet kan zien of horen. Dan ga om de haverklap mijn bed uit om tekijken of alles wel goed gaat. Nee laat die kleine maar lekker bij mij slapen hoor!
Hier komt het wiegje ook bij ons op de kamer. Wij slapen (nu nog) beneden en de babykamer is boven, daarbij ben ik er graag ine rust snel bij als ze huilt oid. Overdag is het plan om haar wel in haar eigen ledikantje op haar kamer te laten slapen. Ik denk dat je heel veel dingen bij je eerste kindje pas bepaald als hij/zij er is....
Ik weet het nog niet. ik denk dat we het ter plekke bekijken wat het beste werkt. Onze dochter wou de eerste week helemaal niet van ons vandaan, laat staan in een bedje op haar kamer. (al was ze ook niet rustig op onze kamer) Na een week hebben we haar wel naar haar eigen kamer verplaatst, voor vooral mijn rust want ik was aan het einde van mn latijn. Dit werkte bij haar en voor ons het beste,