Hallo, Ik ben op zoek naar een duowagen met een bak voor een baby en een ruime zit voor mijn dochter. Door een beperking kan ze nog niet lopen. Ze heeft een aangepaste kinderwagen maar ze kan ook in een gewone kinderwagen zitten. Wanneer de baby wordt geboren is ze bijna 4 en ze is best groot voor haar leeftijd. Welk merk valt groot? Thanks!
Ik zou die easywalker eens proberen in de winkel. Je kan natuurlijk ook kiezen om de baby te gaan dragen als je dat een optie vindt.
Ik zou de baby ook gaan dragen, of kan het nog heel lang duren voor de oudste gaat lopen? Als dat vrij rap is zou ik ook de tijd overbruggen met een fijne draagzak, die knoop je zo om, nauwelijks meer werk dan een maxi cosi of bak op een wagen klikken. Bondolino vind ik zelf ideaal zitten met die kleintjes.
Bedankt voor de reacties! Ik wilde er nog bijzetten dat ik helemaal geen "draagtype" ben. Ik ben stevig en heb het weleens geprobeerd maar dat zit echt niet bij mij en staat ook niet echt flatteus . En het kan nog jaren duren voor de oudste gaat lopen, als ze ooit gaat lopen.
Ik vond de easywalker best ruim. Had aan 1 kant de ligbad en aan de andere kant het zitgedeelte. Ging prima.
Ik denk dat de bugaboo donkey beter past dan de easywalker,hier zit de oudste best al krap in de easywalker,het gaat nog maar ook maar net.
Ik vind de toppi2 ook best groot. Mijn zoon vindt het weleens funny om er in te gaan zitten, 15 kg en 1.06 en hij past er nog wel in. Ook een grote dreumes en ook zij past er nog in terwijl ze in de losse wagen eigenlijk niet lang meer zal passen.
Zeker de easywalker. Stuk ruimer dan de bugaboo! Onze dochter is 1.20 ongeveer en kan er met gemak in en nog niet krap (easywalker duo)
Mijn dochter van 4 past nog net in de Donkey, maar dan kunnen de riempjes geloof ik niet dicht - iig niet geprobeerd. Ze is nu ziek, dus zodoende gaat ze er even in voor snel een boodschapje. Voor iedere dag is het wel krap denk ik... Het kan, maar niet ideaal. Wat wel weer ideaal is, is dat je er zo een mono-wagen van maakt.