Duowagen voor baby en (grote) kleuter

Discussion in 'De babyuitzet' started by Moosey, Mar 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moosey

Moosey Fanatiek lid

Apr 22, 2010
    1,488
    1
    38
    Brabant
    Hallo,

Ik ben op zoek naar een duowagen met een bak voor een baby en een ruime zit voor mijn dochter. Door een beperking kan ze nog niet lopen. Ze heeft een aangepaste kinderwagen maar ze kan ook in een gewone kinderwagen zitten. Wanneer de baby wordt geboren is ze bijna 4 en ze is best groot voor haar leeftijd.
    Welk merk valt groot?
    Thanks!

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik zou die easywalker eens proberen in de winkel.
    Je kan natuurlijk ook kiezen om de baby te gaan dragen als je dat een optie vindt.

3. fee90

fee90 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,679
    39
    48
    Ik zou de baby ook gaan dragen, of kan het nog heel lang duren voor de oudste gaat lopen?
    Als dat vrij rap is zou ik ook de tijd overbruggen met een fijne draagzak, die knoop je zo om, nauwelijks meer werk dan een maxi cosi of bak op een wagen klikken. Bondolino vind ik zelf ideaal zitten met die kleintjes.

4. Moosey

Moosey Fanatiek lid

Apr 22, 2010
    1,488
    1
    38
    Brabant
    Bedankt voor de reacties! Ik wilde er nog bijzetten dat ik helemaal geen "draagtype" ben. Ik ben stevig en heb het weleens geprobeerd maar dat zit echt niet bij mij en staat ook niet echt flatteus ;).
    En het kan nog jaren duren voor de oudste gaat lopen, als ze ooit gaat lopen.

5. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond de easywalker best ruim. Had aan 1 kant de ligbad en aan de andere kant het zitgedeelte. Ging prima.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Bugaboo donkey! Als de je kap bij het zitje eraf haalt kan ze er heel lang in blijven.

7. Moosey

Moosey Fanatiek lid

Apr 22, 2010
    1,488
    1
    38
    Brabant
    Dank jullie wel!!

8. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik denk dat de bugaboo donkey beter past dan de easywalker,hier zit de oudste best al krap in de easywalker,het gaat nog maar ook maar net.

9. Catou

Catou Fanatiek lid

Oct 11, 2013
    3,684
    1,860
    113
    Ik vind de toppi2 ook best groot.
    Mijn zoon vindt het weleens funny om er in te gaan zitten, 15 kg en 1.06 en hij past er nog wel in. Ook een grote dreumes en ook zij past er nog in terwijl ze in de losse wagen eigenlijk niet lang meer zal passen.

10. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Zeker de easywalker. Stuk ruimer dan de bugaboo!

Onze dochter is 1.20 ongeveer en kan er met gemak in en nog niet krap (easywalker duo)

11. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Mijn dochter van 4 past nog net in de Donkey, maar dan kunnen de riempjes geloof ik niet dicht - iig niet geprobeerd. Ze is nu ziek, dus zodoende gaat ze er even in voor snel een boodschapje. Voor iedere dag is het wel krap denk ik... Het kan, maar niet ideaal. Wat wel weer ideaal is, is dat je er zo een mono-wagen van maakt.

Share This Page