Wieg zonder bekleding

Discussion in 'De babyuitzet' started by Enise, Sep 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Weten jullie of het veilig is om een rieten wiegje zonder zijbekleding te gebruiken? Dan zal ik 'm opmaken zoals je een ledikantje opmaakt. De randen zijn dan open.. Verder geen hemeltje enzo..

2. sherly182

sherly182 Bekend lid

Jul 13, 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi hoi

ik ga ook een wieg gebruiken die van riet is. Daar heeft mijn moeder in gelegen en wij ook dusdat lijkt me leuk om dan daar on kindje in te laten liggen. Maar volgens mij is het niet echt verstandig om zonder bekleding je kindje er in te leggen. De kleine kan zich er aan verwonen als er een riet sprietje stuk gaat.
    Bij ons word e wieg we bekleed dat gaat mijn moeder doen.

Nou hopelijk heb je er wat aan.

groetjes sherly

3. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

Apr 13, 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik zou wel iets van bekleding doen om te voorkomen dat je kindje zich pijn doet. Als ze ietsje ouder zijn gaan ze toch meer bewegen en dan raken ze al snel het riet.

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Ik ga ook weer de rieten familie wieg waar zelfs mijn oma nog in heeft gelegen gebruiken :D
    Ook hier zit bekleding bij.. het is een hele klus om alles er weer in te bekleden maar toch doe ik het wel.
    Er kunnen kleine splintertjes aanzitten waardoor de kleine zich kan verwonden.. riet is erg gevoelig en kan snel splijten en of knappen... dus persoonlijk zou ik wel voor een bekleding kiezen!

5. Deborah84

Deborah84 Nieuw lid

Sep 23, 2009
    3
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Flevoland
    Pas wel op met bekleden, dat de stof allemaal vast zit. Drapeer je het er nl een beetje los omheen, dan kan je kindje het over zich heen trekken!

Share This Page