Doet babydump mee aan de kortingen prenatal?

Discussion in 'De babyuitzet' started by MvN, Sep 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo,

Ik vroeg mij af of de babydump ook mee doet met 20% korting want ze bieden laagste prijs garantie en anders is de prenatal goedkoper..

Alvast bedankt

2. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    ff vragen bij babydump.....:D

3. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    EspaƱa
    Lijkt me we wel als ze laagste prijs garantie bieden. Anders moet je even in de voorwaarden van de laagste prijs garantie kijken, daar zal het vast in staan. Of gewoon even een mailtje naar babydump sturen met je vraag.

4. MvN

MvN Niet meer actief

Ik heb gemailt en had al mail terug :D

En hun doen mee aan die kortingen!

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    da's mooi..

Ik heb nog waardebonnen liggen, van schoonouders, voor een kussensetje voor de stokke tripptrappstoel

6. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

hey,

heb daarnet ook een mailtjuh gestuurd naar ze. zaterdag is bij santing complete thermobad 12delig in de aanbieding voor 75euro. kijken of ze daar ook aan mee doen :)
    geld dit voor alle babydump winkels die 20procent korting en op de gehele collectie

7. MvN

MvN Niet meer actief

Jaaa, als het na de 20 procent even duur is als bij de prenatal ;)

8. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    dus als ik een set aanvullende bekleding wil voor mijn bugaboo, dan gaat babydump onder de actieprijs van prenatal zitten? in het weekend krijg je namelijk 25% korting, dus zou een set ongeveer 82,50 kosten.

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ise denk je dat je in het weekend 25% korting krijgt op de aanvullende bekleding ? Ik dacht dat dat alleen voor complete kinderwagens was.

10. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Ik heb Babydump gemaild en bijvoorbeeld op de Maxi Cosi Tobi zijn ze 1 euro goedkoper dan bij de Prenatal....... nou, dan ga ik wel naar de Prenatal voor die ene euro.

11. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    linda, ik heb eigenlijk geen idee. ga wel even kijken, anders is het toch 20%.

12. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ise ik denk het wel. Accesiores staan vast los van de wagen zelf. Welke kleur ga jij kopen ?

13. greetie

greetie Actief lid

Sep 16, 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    en wanneer beginnen die kortingen? en tot wanneer duren ze? want ik ben van belgie, maar ga wel naar prenatal en naar babydump. ben eens benieuwd, want ik moet nog vanalles hebben :)

14. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja hoor, ik had de bugaboo al gekocht bij de babydump toen het mama mazzeldagen waren bij de prenatal en de prenatal goedkoper uitkwam. Mijn man was ff langs gereden en die kreeg gewoon zijn geld terug (90 euro in dit geval)

15. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    @linda, off white lijkt me wel mooi. wij krijgen nu een meisje, hadden voor onze zoon denim. maar weet het nog niet helemaal zeker. en jij?

16. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ise ik zit nog enorm te twijfelen. Wij hebben nu de canvas roze. Daar ben ik nog steeds helemaal weg van maar ja kan er geen jongen in leggen he. Ik denk dat we voor de off white gaan of voor de knal blauwe (maar die vind ik erg blauw)

Greetie vanavond, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag zijn de mazzeldagen bij prental.

Share This Page