Hallo, Ik vroeg mij af of de babydump ook mee doet met 20% korting want ze bieden laagste prijs garantie en anders is de prenatal goedkoper.. Alvast bedankt
Lijkt me we wel als ze laagste prijs garantie bieden. Anders moet je even in de voorwaarden van de laagste prijs garantie kijken, daar zal het vast in staan. Of gewoon even een mailtje naar babydump sturen met je vraag.
da's mooi.. Ik heb nog waardebonnen liggen, van schoonouders, voor een kussensetje voor de stokke tripptrappstoel
hey, heb daarnet ook een mailtjuh gestuurd naar ze. zaterdag is bij santing complete thermobad 12delig in de aanbieding voor 75euro. kijken of ze daar ook aan mee doen geld dit voor alle babydump winkels die 20procent korting en op de gehele collectie
dus als ik een set aanvullende bekleding wil voor mijn bugaboo, dan gaat babydump onder de actieprijs van prenatal zitten? in het weekend krijg je namelijk 25% korting, dus zou een set ongeveer 82,50 kosten.
Ise denk je dat je in het weekend 25% korting krijgt op de aanvullende bekleding ? Ik dacht dat dat alleen voor complete kinderwagens was.
Ik heb Babydump gemaild en bijvoorbeeld op de Maxi Cosi Tobi zijn ze 1 euro goedkoper dan bij de Prenatal....... nou, dan ga ik wel naar de Prenatal voor die ene euro.
en wanneer beginnen die kortingen? en tot wanneer duren ze? want ik ben van belgie, maar ga wel naar prenatal en naar babydump. ben eens benieuwd, want ik moet nog vanalles hebben
ja hoor, ik had de bugaboo al gekocht bij de babydump toen het mama mazzeldagen waren bij de prenatal en de prenatal goedkoper uitkwam. Mijn man was ff langs gereden en die kreeg gewoon zijn geld terug (90 euro in dit geval)
@linda, off white lijkt me wel mooi. wij krijgen nu een meisje, hadden voor onze zoon denim. maar weet het nog niet helemaal zeker. en jij?
Ise ik zit nog enorm te twijfelen. Wij hebben nu de canvas roze. Daar ben ik nog steeds helemaal weg van maar ja kan er geen jongen in leggen he. Ik denk dat we voor de off white gaan of voor de knal blauwe (maar die vind ik erg blauw) Greetie vanavond, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag zijn de mazzeldagen bij prental.