Wat is belangrijk om te weten - autostoel?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Joiedevivre, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik ben me alvast aan het orienteren op twee autostoeltjes voor onze tweeling straks. Alleen er zijn er zoveel en ik wil het liefst iets tweedehands omdat we natuurlijk van alles twee moeten kopen ;). Waar moet ik op letten? Wat is heel belangrijk?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Bij tweedehands moet je zeker weten dat het stoeltje niet betrokken is geweest bij een ongeluk (of hard gevallen als je hem tilt). Of je een vreemde koper op zijn blauwe ogen gelooft is jou keus ;)

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Wij moeten dus ook nog een maxicosi erbij hebben omdat we nu een tweeling krijgen.
    Ik heb 1 zelfde ledikantje tweedehands op mp gekocht en probeer dat met wat andere dingen (voetenzakken bijv en grotere box) ook te doen, maar die tweede maxicosi koop ik dus nieuw omdat ik er echt niet op kan vertrouwen via mp dat hij niet op de grond is gevallen of een botsing heeft meegemaakt.
    Tenzij je m van een bekende zou kunnen overnemen ofzo.

De maxicosi van mn dochter is een eenvoudige zonder isofix, gewoon met gordels. Beviel prima. Dus ik koop zo een zelfde erbij. Zijn 99e nieuw in de winkel dus vind ik goed te doen. Wellicht kun je afwachten tot er kortingsdagen ergens zijn en je er nog 10 of 20% korting op kunt krijgen.

Deel Deze Pagina