Draagzak/draagdoek bij grote boezem

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kittehs, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Ik was gisteren in de Prenatal en ging eens wat draagzakken proberen, waaronder de Lodger Baby Sling. Leuk ding, maar leek me erg onhandig met mijn cup F en maatje 46. Wie heeft er ervaring mee, met deze of andere met eenzelfde postuur en wil mij van advies voorzien? :)

2. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik heb zelf een zelfde postuur en cup D en ben erg blij met m'n draagdoek (ByKay). En die stootkussens zijn juist handig voor je kindje om het hoofdje op te laten rusten :p

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb een geweven draagdoek en een mei tai, ik heb zelf niet een hele grote boezem maar m'n moeder wel (gekochte dubbel D en verder vrij slank xD)

En zij draagt ook heel makkelijk, zowel met de mei tai als met de geweven draagdoek.

Zou als ik jouw was sowieso niet een drager kopen bij de bekende winkel ketens omdat ze daar meestal geen goede draagsystemen verkopen.

Bij het subforum baby en dreumes is een topic over draagdoeken/zakken, misschien kan je daar je vraag ook stellen?

4. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.854
    1.061
    113
    Of kijk op het dragen&voeden forum. Vol met draagervaringen en tips.

5. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    De lodger zou sowieso niet kopen. Deze is niet ergonomisch en zelfs gevaarlijk (kindjes kunnen stikken door de houding). Misschien kun je lid worden van de groep draagpraat op facebook. En voor zoiets kun je beter ook niet naar de prenatal gaan....daar bieden ze ze aan als ergonomisch. Evenals de stokke dragers, chicco, lodger & babybjorn.

Ik zou gaan voor een geweven doek, rekbare (enkel voor in het begin maar niets voor in de zomer), mei tai.

En enkele ergonomische dragers zijn: ergobaby, tula, bondolino.

6. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik heb een grote boezem en ben erg tevreden over de Bondolino.

7. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

De Bondolino leek me ook wel handig. Ik zal eens in die andere forums kijken.

8. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik vind trouwens de poplin versie fijner als de gewone...

Deel Deze Pagina