Hoi, Ik ben zwanger van ons eerste kindje en in januari uitgerekend. We willen ons kindje de eerste maanden in een wiegje op onze slaapkamer laten slapen. Nu ben ik op zoek naar een leuk wiegdekentje, maar ik zie door de bomen het bos niet meer welk formaat wiegdeken ik nodig heb. De afmetingen van de wieg zijn: Afmetingen (lengte x breedte): Binnenmaat: 40 x 80 cm. Hoogte hoofdeinde: 107cm Hoogte voeteneinde: 92cm Breedte wieg: 46cm Welk formaat wiegdeken kan ik dan het beste nemen? 75x90, 75x100 of 80x100? En omdat ons kindje in hartje winter komt, is het dan aan te raden er een met chenille / teddy te nemen? Alvast bedankt!
Hoi hoi, Als je die van 75 bij 100 neemt kun je hem dubbel doen. Hoeft geen teddy te zijn hoor. Wel is twee kruiken noodzakelijk. Groetjes Adrienne
Bedankt voor je reactie. Degene die ik op het oog heb is er een van Baby's only van 90x75, zie onderstaand. Is deze ook aan te raden voor onze winterbaby? Baby`s Only Wiegdeken Kabel Chenille Met deze prachtige wiegdeken van het merk Baby's Only heeft je kind het niet snel koud meer. De wiegdeken is gebreid in kabelpatroon en is gevoerd met zacht chenille. Deze deken kan zowel in de zomer als in de winter gebruikt worden. De wiegdeken is geschikt voor in een wieg, maar kan ook gewoon als deken gebruikt worden. Afmeting: 90 x 75 cm Materiaal: katoen en acryl