hallo.. over 12 uurtjes moet ik naar het ziekenhuis en gaan ze mn kindjes halen ik krijg volgens mij weeen opwekkers in iedergeval ze noemen het hier in de us induce.... maar ik weet dus totaal niet wat ik moet verwachten.. kan iemand me advies tips en informatie geven?? alvast bedankt!!!
Oei oei, spannend zeg. Induse is volgens mij gewoon inleiden. Dan zal het er aan liggen of je baarmoederhals al verweekt is of niet. Zo niet, zullen ze gel aanbrengen en kijken of het vanzelf op gang komt. Zo niet, dan krijg je een infuus met weeenopwekkers. Jammer dat ik je op msn niet kan spreken, want ik kan niet naar een mobiel apparaat sturen Heel veel succes en ik hoop gauw te horen hoe t gegaan is.
ik ben bij de 1e ingeleid meis... tja wat kan - moet je verwachten, ik denk dat dat eerlijk gezegd niet de goede vraag is hoor....houd het maar op advies en tips.... het enige wat ik je mee kan geven is dat je zoveel mogelijk moet proberen te ontspannen en goed luisteren naar wat de vk tegen je zegt op het moment de weënopwekkers zijn werk gaan doen, en probeer het over je heen te laten komen en bedenk op het moment dat je denkt dat je het niet meer red heb je nog zoveel kracht over dat is onvoorstelbaar.... wens je een heel voorspoedige bevalling meid
heel veel succes met 1 tiprobeer zo goed mogelijk te ontspannen ook al is dat moeilijk maar als je ontspant komt er een lichaamseigen pijnstiller vrij. Zodra je gespannen bent komt er adrenaline vrij en die onderdrukt de natuurlijke pijnstilling
Heel veel succes straks en bij 2 cm ontsluiting zouden ze je vliezen kunnen gaan breken en weeen gaan opwekken per infuus. Toi toi Kwebbel
ja ze wekken mn weeen op per infuus... maar mijn gyn zegt dat het rond de 4 uur gaat duren is dat noet erg kort niet dat ik het erg vind maar ja... hoog uit 8 uur en dan zou ik bevallen moeten zijn
wat is de reden dat je hooguit 8 uur daarna bevallen moet zijn? Ik ben ook per infuus bevallen. om 11:00 werd ik aangesloten, om 11:27 begonnen mijn weeen en om 14:27 was onze dochter geboren. Bij mij ging het dus heel snel allemaal Mara ik ken helaas ook verhalen dat de bevalling per infuus meer dan 12 uur duurde
oeh Christel, nu komt het allemaal echt heel dichtbij!! Ik zou ook geen idee hebben wat er allemaal op je af kan komen, maar idd.. de tips hierboven over ontspannen enzo.. is denk ik het beste dat je kunt doen en alles maar over je heen laten komen ... en met als gevolg... .. een kleine meid binnen nu en een dag, da's toch een fijn idee XxX