wiegen op haar armen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sweetlakecity, 29 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Heb ik nou zo een druk kindje of doen andere baby's dit ook?
    Ik vroeg t aan me nicht en haar dochter van 8 maanden doet dit dus niet namelijk. Dan ga je twijfelen he. En waar anders dan hier kan ik mijn vraag stellen.;)

Als Pauline zich op haar armen opdrukt gaat ze schommelen/ wiegen. Van de ene kant naar de andere.
    In haar bedje ook. Maar ze beukt dan met haar hoofd tegen het bedje aan wat blauwe plekken veroorzaakt. Dom natuurlijk maar voor de buitenwereld ziet het er vreemd uit.
    Ook in de box wiegt ze maar daar is ze zo slim niet meer haar kop tegen de spijlen aan te wiegen. (rand van het bedje is wat breed namelijk en komt zo net tegen haar bolletje aan)

Ik heb toch geen raar kind omdat die van mijn nicht het niet doet? Die is 8 maanden en 10 sec op de buik is al veel. Dat kindje wil niet. Pauline houd het zeker 20 min vol en maar bellen blazen en geluid maken en kijken.:)

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ons ventje doet het ook hoor en kan het ook heel lang volhouden! Ook bellen blazen is hier erg in trek. Volgens mij is het een goed teken. De ontwikkeling gaat in ieder geval door. Alleen het ene kindje ontwikkelt zich iets sneller dan het andere, maar niets om je druk over te maken!

3. Sweetlakecity

ze wiebelt ook heen en weer als ze lekker bij je zit.
    Zoals oma zegt wat een druk meisje. ben af en toe huiverig dat ik een adhd kindje heb ofzo. (al zijn er pillen voor uiteindelijk...)

4. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ja, ik kan mij dat goed voorstellen dat je daar soms bang voor bent. Dat ik namelijk bij ons ventje ook. Iedereen zegt ook, oh wat kan hij veel voor zijn leeftijd en wat is hij druk. Hij zit ook geen moment stil.
    Tja, wat betreft ADHD zal de tijd het leren..., maar ik ben er niet zo bang voor.

Lekker van je kleine meid genieten want het gaat al zo snel...

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Uh ja bedoelt het "rijden"? Dat doet mijn zoontje namelijk ook, ook als ie zit, maar ik heb geen idee of je hetzelfde bedoelt ;)

6. Sweetlakecity

alsof ze op een boot zit en heen en weer beweegt.

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Maar beweegt ze dan ook haar heupen? Of alleen de armen?

8. EmyD

EmyD Niet meer actief

En steunt ze dan alleen op haar armen, of 'zit' ze ook op haar knietjes..?? En wiebelt ze dan van voor naar achter..?? Het lijkt mij een normale ontwikkeling. Kindjes die veel op de buik liggen zijn meestal vrij sterk. Het kan het begin van kruipen zijn..

9. Sweetlakecity

als ze op haar buik ligt dan leunt ze op haar armen. Van links naar rechts wiegen.
    Zitten op schoot gaat ze van voor naar achter.
    Lijkt mij toch wel normaal. Hahaaha
    (onzeker kan je soms zijn)

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ieder kind is anders, maak je daar neit druk om (en al helemaal niet om ADHD).

Ik heb een oppaskindje dat tot bijna een jaar alleen maar wilde zitten, en we hebben ons wel eens afgevraagd of he tniet erg langzaam ging maar nu een halfjaar later loopt hij als de beste, niks aan de hand.

Mijn zoontje was een enorme druktemaker.

Mijn schoonouders konden ook echt zo zuchten van; zit hij nooit eens stil??

Nee hij zat nooit eens stil nee:D
    Het kone hem niet snel genoeg gaan. Met 8 maanden liep hij lang de tafel en de bank;)

Het is maar net wat ze leuk vinden;)

Deel Deze Pagina