Dit! Mijn dochtertje heeft tot ongeveer haar 3e bij ons in bed geslapen, ze viel wel in d'r eigen bed in slaap. Mijn zoontje slaapt nog bij ons in bed, maar gaat wel eerst slapen in zijn eigen bed.
Hier net zo! Toen WIJ wilden dat ze in d'r eigen bed bleef was het drama, en toen op eens bleef ze in d'r eigen bed en als ze naar het toilet moest liep ze ook weer terug naar haar eigen bed.
Tja daar ben ik het dus niet mee eens. Mijn kinderen zijn eigenlijk nooit bang, zoon zit alleen nu in de monsters fase, waarom zou hij dan niet bij ons mogen liggen? Hij voelt zich veilig bij ons. Dochter is altijd al een moeilijke slaper geweest, ik geef mijn kinderen liever liefde en genegenheid snachts dan dat ik ze weerbaarder maak door ze huilend in hun eigen bed te laten liggen.
Haha, als ik mijn omgeving moest geloven was ik ook een vreemde eend in de bijt Gelukkig niks van aangetrokken, hoewel ik het commentaar wel echt flink beu was.. Ik kan er ook zo van genieten s'ochtends, dat ze zo lekker tegen me aankruipt nog een paar maandjes en dan gaat ze naar school, dus dan zal het vast minder worden.. ik zie er nu al tegenop
Helemaal mee eens! Ik ben ook wel eens bang na een nare droom oid... En dan vind ik het enorm fijn dat ik even tegen mn vriend aan kan kruipen. Dat zal voor een klein kind vast niet anders zijn.
Die van mij slapen lekker in hun eigen bedjes, al vanaf kleins af aan. Overdag krijgen ze genoeg liefde en ze voelen zich veilig en geborgen genoeg om 'alleen' te slapen. Als er wat is zijn we zo bij ze. Denk dat het ook een stukje gewenning is. Ik persoonlijk heb in elk geval nooit het nut gezien om ze in ons bed te laten slapen, nooit nodig geweest ook. Xxx
Die van ons hebben een eigen bed en een eigen kamer. Niet omdat ik vind dat zij zelfstandig moeten zijn maar omdat ik gehecht ben aan de privacy die manlief en ik samen ook verdienen. Omdat wij niet alleen maar papa en mama zijn maar ook man en vrouw. En daar zeker geen pottenkijkers bij nodig hebben. Wanneer er verdriet is, of angst of andere narigheid zijn ze van harte welkom bij ons en dan mogen ze ook best de rest van de nacht bij ons slapen. Maar beginnen de nacht, ieder in z'n eigen bed.
Bij ons beginnen ze in hun eigen bed, maar ze zijn welkom om bij ons te slapen als ze dat nodig hebben. Ik erken liever hun angst/ zorgen. Ze zijn nog zo klein, ze kunnen vaak zelf mog niet goed aangeven waar ze mee zitten. Ik lig ook wel eens te malen. Ik vind dat veiligheid 24 uur per dag beschikbaar moet zijn.