Bedankt voor alle lieve berichtjes. Dat doet je toch wel erg goed. Het is allemaal nog erg onwerkelijk!!
Wat afschuwelijk. Misschien wordt er nog een oorzaak gevonden. Wil jullie heel veel sterkte wensen met het gemis, het verdriet en de leegte. Ook voor de andere mama's hier die het hebben meegemaakt.
oh meid wat een horror als ik er aan denk wordt ik al niet goed, laat staan als je het echt mee moet maken... heel veel sterkte met dit onmenselijke grote verlies....
Allereerst wil ik je veel sterkte wensen de komende periode. Helaas heb ik dezelfde ervaring, mijn zoontje is na 8 maanden en 5 dagen plotseling overleden Liefs Suzanne
Wat een vreselijk verlies! Iedereen die dit heeft moeten meemaken, ontzettend veel sterkte met het verwerken van deze onmetelijke oneerlijkheid.
Heel veel sterkte met jullie verlies. Ik weet dat niets het verdriet kan verzachten maar weet dat er mensen aan jullie denken, dat deed mij altijd toch goed.
Helaas herken ik je verhaal wel. Mijn zoontje Sven is precies 2 maanden geleden overleden onder het beeld van wiegendood. Hij was al 1,5 jaar. Ook uit de obductie is geen duidelijke oorzaak gekomen. Ik stuur je in een privebericht even mijn e-mail adres. Mij helpt het namelijk erg om contact te hebben met lotgenoten en ongestoord over Sven te mogen praten met mensen die aan een half woord genoeg hebben.