wiegendood?

Discussie in 'Vlinder kinderen' gestart door 2kidsmum, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wat lijkt dit me echt vreselijk
    heel erg veel sterkte met het verlies van jullie kindje

2. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Hier zijn gewoon geen woorden voor... :(

Heel veel sterkte en een dikke knuffel (ook voor de andere mama's die dit hebben meegemaakt overigens).

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Wat vreselijk... en onbegrijpelijk :( Héél veel sterkte met dit hartverscheurend gebeuren.

4. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Liefs Michelle

5. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Laust: ik ben het ;)

Fijn dat je je weg hiernaartoe (weer) gevonden hebt!
    Ik kan me voorstellen dat je het meeste hebt aan contact met lotgenoten, maar mocht ik in de toekomst iets kunnen betekenen....

heel veel liefs van ons!

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Heel veel sterkte allemaal, verschrikkelijk is het... Ik hoop dat jullie steun aan elkaar hebben en heel veel steun krijgen van Familie en vrienden en kenissen.

7. 2g4e

2g4e Niet meer actief

O wat vreselijk, word er gewoon helemaal verdrietig van. Heel veel sterkte meiden!

8. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Heel veel sterkte met dit verlies.

De pijn van het verlies ken ik helaas, alleen niet deze situatie.

9. Dana

Dana Niet meer actief

verschrikkelijk, heel veel sterkte en kracht voor iedereen die dit mee moet maken :(

10. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Heel veel sterkte...wat moet dit verschrikkelijk zijn. Daar ben ik ook altijd zo angstig voor geweest en na het overlijden van ons meisje in mijn buik, heb ik na de geboorte van Sven ook zo'n sensormatje gehad. Pffff..wat zullen jullie nu een zware tijd hebben.

Ik hoop dat jullie heel veel steun van familie/vrienden krijgen.

Dikke knuffel

11. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje zeg, wat een beproeving. Ik krijg er spontaan tranen van. Ik wens jullie veeel sterkte en geduld toe.

Weet dat je kind nu op een niet voorstelbare mooie plek is, op jullie wachtend!

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oh wat vreselijk dit :( Dit is ook altijd mijn grootste angst geweest..

Ik schrik ook erg van de berichten van de moeders waarvan hun kindje al ouder was en zelfs eentje van 1,5! Wat ontzettend erg dit. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte met dit vreselijk grote verlies..

13. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh wat vreselijk! Je verhaal grijpt me enorm aan! Dit heb ik nog nooit gehoord bij een kleine van 1,5 jaar oud!
    Heel veel sterkte bij het verwerken van dit onmenselijke verlies.
    Dikke knuffel!

En alle andere meiden natuurlijk ook! Wat het maakt natuurlijk niet uit hoe oud je kindje is, het is het vreselijkste wat je kan overkomen.
    Sterkte, sterke meiden...

14. fafje

fafje Niet meer actief

ik zit hie rmet tranen in mn ogen...wat verschrikkelijk!!!!!!

alle andere mama's ook...zelfs zulke "oude" kindjes...vreselijk....zo oneerlijk..

sterkte allemaal en heeeel erg veel kracht gewenst!!!

15. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Och wat vreselijk!!!
    heel veel sterkte,

ik heb geen ervaring met wiegendood, maar ben er altijd erg bang voor. Heb 3 kinderen die te vroeg zijn geboren met slechte longen, waarvan een aan het zuurstof en monitor, en dan nog ben ik er bang voor hem te verliezen.

16. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Jeetje wat erg zeg :( dit lijkt me zo eng bah ook is dit een nachtmerrie voor mij ook al heb ik nog geen kinderen doe het zelfs al bij mn vrienden hun kinderen telkens kijken of ze nog ademen in bed!!.. Veel sterkte met die enorme verlies en ook de andere mama's die dit mee hebben gemaakt vind het zo erg voor jullie :(

17. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Vreselijk,, dit is denk ik de ergste nachtmerrie voor elke ouder. Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen..

18. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Vreselijk, hartverscheurend...En zo ontzettend oneerlijk..Niemand, maar dan ook niemand zou zoeits mee moeten hoeven maken..Als ik denk aan wat ik zelf boven in haar bedje heb liggen....Ik moet er niet aan denken..

Voor alle meiden die dit hebben moeten meemaken...Ontzettend veel sterkte, kracht en liefde gewenst..

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

onwijs veel sterkte , wat een enorm verlies..

20. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Bah wat vreselijk, word er gewoon verdrietig van!! Dit was altijd mijn grootste angst maar gelukkig is die nooit uitgekomen..Ik wil ts en alle meiden die dit ook hebben meegemaakt heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel sturen!!!

Deel Deze Pagina