Hier zijn gewoon geen woorden voor... Heel veel sterkte en een dikke knuffel (ook voor de andere mama's die dit hebben meegemaakt overigens).
@Laust: ik ben het Fijn dat je je weg hiernaartoe (weer) gevonden hebt! Ik kan me voorstellen dat je het meeste hebt aan contact met lotgenoten, maar mocht ik in de toekomst iets kunnen betekenen.... heel veel liefs van ons!
Heel veel sterkte allemaal, verschrikkelijk is het... Ik hoop dat jullie steun aan elkaar hebben en heel veel steun krijgen van Familie en vrienden en kenissen.
Heel veel sterkte...wat moet dit verschrikkelijk zijn. Daar ben ik ook altijd zo angstig voor geweest en na het overlijden van ons meisje in mijn buik, heb ik na de geboorte van Sven ook zo'n sensormatje gehad. Pffff..wat zullen jullie nu een zware tijd hebben. Ik hoop dat jullie heel veel steun van familie/vrienden krijgen. Dikke knuffel
Jeetje zeg, wat een beproeving. Ik krijg er spontaan tranen van. Ik wens jullie veeel sterkte en geduld toe. Weet dat je kind nu op een niet voorstelbare mooie plek is, op jullie wachtend!
Oh wat vreselijk dit Dit is ook altijd mijn grootste angst geweest.. Ik schrik ook erg van de berichten van de moeders waarvan hun kindje al ouder was en zelfs eentje van 1,5! Wat ontzettend erg dit. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte met dit vreselijk grote verlies..
Oh wat vreselijk! Je verhaal grijpt me enorm aan! Dit heb ik nog nooit gehoord bij een kleine van 1,5 jaar oud! Heel veel sterkte bij het verwerken van dit onmenselijke verlies. Dikke knuffel! En alle andere meiden natuurlijk ook! Wat het maakt natuurlijk niet uit hoe oud je kindje is, het is het vreselijkste wat je kan overkomen. Sterkte, sterke meiden...
ik zit hie rmet tranen in mn ogen...wat verschrikkelijk!!!!!! alle andere mama's ook...zelfs zulke "oude" kindjes...vreselijk....zo oneerlijk.. sterkte allemaal en heeeel erg veel kracht gewenst!!!
Och wat vreselijk!!! heel veel sterkte, ik heb geen ervaring met wiegendood, maar ben er altijd erg bang voor. Heb 3 kinderen die te vroeg zijn geboren met slechte longen, waarvan een aan het zuurstof en monitor, en dan nog ben ik er bang voor hem te verliezen.
Jeetje wat erg zeg dit lijkt me zo eng bah ook is dit een nachtmerrie voor mij ook al heb ik nog geen kinderen doe het zelfs al bij mn vrienden hun kinderen telkens kijken of ze nog ademen in bed!!.. Veel sterkte met die enorme verlies en ook de andere mama's die dit mee hebben gemaakt vind het zo erg voor jullie
Vreselijk,, dit is denk ik de ergste nachtmerrie voor elke ouder. Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen..
Vreselijk, hartverscheurend...En zo ontzettend oneerlijk..Niemand, maar dan ook niemand zou zoeits mee moeten hoeven maken..Als ik denk aan wat ik zelf boven in haar bedje heb liggen....Ik moet er niet aan denken.. Voor alle meiden die dit hebben moeten meemaken...Ontzettend veel sterkte, kracht en liefde gewenst..
Bah wat vreselijk, word er gewoon verdrietig van!! Dit was altijd mijn grootste angst maar gelukkig is die nooit uitgekomen..Ik wil ts en alle meiden die dit ook hebben meegemaakt heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel sturen!!!