Verschrikkelijk! Hier zijn geen woorden voor... Dit is de grootste nachtmerrie van elke ouder! Heel, heel veel sterkte voor de mama's die dit mee hebben moeten maken.
Wat verschrikkelijk dat jullie dit mee hebben moeten maken. Ik heb er geen ervaring mee, maar ben er wel heel lang bang voor geweest gezien het overlijden van ons dochtertje in de zwangerschap. Heel veel sterkte voor alle mama's en papa's die dit meegemaakt hebben!
jeetje wat een nachtmerrie ik heb het niet mee gemaakt maar wil jullie allemaal onwijs veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel heb met tranen in mijn ogen alles gelezen vreselijk
Heel veel sterkte voor diegenen die zoiets afschuwelijks moeten meemaken. Ik hoop dit nooit mee te maken. Nu ik net zelf moeder ben weet je, voel je en ervaar je hoe intens dierbaar zo'n kleintje is en het idee hem te verliezen..daar zijn geen woorden voor. Mijn hart gaat uit naar jullie, heel veel sterkte.. Vlinder1981
De uitslag van de obductie is binnen. Het is GEEN wiegendood! Aan de ene kant opgelucht, aan de andere kant toch ook weer nieuwe angsten en vragen!
Heb dit topic in de gaten gehouden,Hoe gaat het in deze loodzware tijden met jullie? Doen ze verder onderzoek naar de oorzaak? Heel veel sterkte.
Wat verschrikkelijk.. Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit onmenselijke verlies. Het verlies van een kind, daar kom je geloof ik nooit over heen. Ik deel je ervaring niet maar ben er altijd wel erg bang voor geweest. Mijn dochter is bijna 2 maar nog kijk ik elke avond 2x of ze nog wel ademt. Nogmaals sterkte! Edit: Zie net dat het toch geen wiegendood was. Hopelijk weten jullie snel de echte oorzaak.
Maar dan weten ze dus de oorzaak.... wil je delen wat deze is geweest? Heel veel sterkte, al is het geen wiegendood, je kindje is er niet meer...
Hij is overleden aan een virus op zijn hartspier. Ook had hij een virus in zijn longen (longontsteking). Ze weten nog niet welk virus, dat zijn ze nog verder aan het onderzoeken. Erg triest allemaal en zeker omdat ik de dag voor zn overlijden en 2 weken daarvoor nog met hem bij de huisarts ben geweest..........u heeft een gezonde zoon........werd mij verteld...........12 uur later was ie er niet meer! Hij was namelijk heel erg verkouden, maar dat hij ZO ziek vanbinnen was hebben wij nooit echt gemerkt. Hoe het met ons gaat.......tja........het is echt HEEL erg moeilijk en we hebben heel erg veel vragen, vanalles spookt er door je hoofd en nog steeds heel erg onwerkelijk!! We missen hem elke seconde van de dag!
Wat een frustratie als je te horen krijgt dat hij gezond is en hij een halve etmaal er niet meer is! En dat naast al je vedriet... Sterkte meis! Er wordt aan jullie gedacht.
jeetje ik heb echt tranen in me ogen ik kan hier niet tegen Ik wil iedereen die zoiets heeft meegemaakt heel erg veel sterkte wensen
ik weet niet of het helpt maar van deze kant een dikke digiknuffel! ik wens jouw en jouw familie veel sterke en kracht.