Oh ik dacht trouwens dat ik al eerder gereageerd had in dit topic, niet dus. Maar wil alle mama's die zoiets mee gemaakt hebben heel veel licht en liefde wensen. Wat een vreselijk groot verlies...
Wat een vreselijke berichten staan hier. Iedereen heel veel sterkte met dit zware verlies. Je staat er eigelijk niet bij stil dat iedereen dit kan over komen. Het is zo normaal dat je elke dag weer lekker van je kindje kunt genieten. Je wordt door dit topic even met je neus op de feiten gedrukt. Hoe dankbaar je mag zijn met zo`n groot wonder.
Ow bah zo herkenbaar kennissen van familie van ons hebben op deze manier hun 7 jarige dochter verloren, die ging sávonds naar bed een beetje verkouden verder niets en werd s'nachts wakker was niet lekker wilde bij papa en mama liggen en kort daarna was ze er niet meer. ook een virus op de hartspier, zij heeft daardoor een "hartverlamming" gekregen
Ik wil alle moeders die dit mee gemaakt hebben heel veel sterkte wensen. Bij blz 2 ben ik gestopt met lezen. Brok in mijn keel en tranen in mijn ogen. Moet er niet aan denken dat je 'sochtends je kindje dood in bed vind....
Ik heb het hele topic gelezen en dat het leven zo wreed kan zijn, daar wordtvik erg verdrietig van...een kind van 1,5!!! En 7 jaar , ach alles is erg al verlies je je kind nog in de buik, het is onbeschrijflijk en hartverscheurrendvom dit te lezen en zit hier met tranen in mijn ogen....heel veel sterkte voor alle moeders en vaders die zoiets onmenselijks hebben moeten meemaken...