Hallo verloskundigen, Wij hebben vandaag een aerosleep matrasje gekocht voor onze december baby. We vinden het een prettig gevoel dat het topdeklaagje luchtdoorlatend is en makkelijk te wassen. Maar nu las ik dat het aerosleep matrasje afgeraden wordt voor winter baby's omdat het niet goed isoleert en dat baby's koud kunnen krijgen. Klopt dat? Ik ga me nu toch zorgen maken over onze aankoop. (hormonen en al die keuzes ) Bedankt.
Hoi hoi, Dat wordt wel eens gezegd ja, maar er zijn andere middelen om ervoor te zorgen dat een kindje het warm genoeg heeft, dekentjes, kruik, mutsje, extra kleding e.d. Dus maak je geen zorgen hoor, een aerosleep is prima! Je hebt wel aerosleep hoeslakentjes nodig ook he, anders heeft het geen zin. Groetjes Adrienne
Hoi bedankt voor je antwoord, we hebben het totale pakket gekocht, matras, toplaap en hoeslakens van aerosleep. Ik werd wel een beetje ongerust van alle verschillende meningen. Maar als iets echt slecht zou zijn voor pasgeboren baby's zal het toch wel niet op de markt verschijnen denk ik. Ik ga er in ieder geval voor zorgen dat ons beebje er lekker warm bij zal liggen.