Heel herkenbaar ja.. Wij kijken ook altijd voor we gaan slapen of ze gewoon lekker ligt te slapen. Niet te warm(thermostaat ligt in haar kamer), dekentje iets over haar heen en goed strak, slaapzakje iets naar beneden trekken.. Soms voel ik ook even aan haar, dat geeft je toch een rustgevend gevoel en kan je ook gewoon slapen. Heb ook vaak in het weekend 's ochtends, dan denk ik.. Emma is nog niet wakker, en ik wel! En dat om 7 uur he, ze wordt meestal rond 6/half 7 wakker.. En dan ga ik snel naar haar toe! Maar ze ligt dan nog heerlijk in dromenland haha.
kijk altijd als ze net slaapt en smorgens als ik eerder wakker ben gister nog zei ik tegen mijn vent kga ff kijken hoor, blijf ik doen erg he? 'nee' zegt hij 'dat doe je omdat je een lieve zorgzame moeder bent' ahhh lief...
Ik las hier net de tip dat het Nannycare sensormatje volledig vergoed wordt indien je verzekerd bent bij FBTO en gezinsplanning hebt geactiveerd. Ik vroeg me alleen af of je het dan zelf eerst voor moet schieten of gaat het van je eigen risico af oid?
Hier ook! Ik check echt heel vaak. En kan slapen als ik hem hoor ademhalen of kreunen. Als hij te stil is wordt ik wakker en ga m checken. ALs hij overdag slaapt staat de babyfoon aan en loop ik nog 40x naar boven om hem te controleren. Alleen dat stelt me gerust. En als ik bv aan de telefoon zit en ik heb een poosje niet gekeken (bv pas na een half uur) dan voel ik me zo ongemakkelijk en rot.