Ik zag op de uitzetlijst staan: dekentje voor bij de maxicosi. Maar ik heb even gezocht in de winkels en kom er niet uit. Ik zie nergens speciale dekentjes ofzo alleen ledikant en wiegdekentjes. Kan je ook gewoon een wiegdekentje kopen? En hoeveel dekentjes heb je eigenlijk nodig voor in een wieg, 1 of 2?
Je kan een voetenzak bij de maxi-cosi kopen... anders gewoon een wiegdekentje ofzo. Het wordt al kouder dus ik zou voor wieg nu 2 dekentjes kopen. In de zomer kan je het wel af met 1.
zou voor deze winter wel een voetenzak kopen voor maxicosi.t schijnt erg koud te worden en een maxicosi gebruik je zeker negen maanden ofzo.ook al is het alleen maar in de auto,daar is het ook erg koud namelijk s'morgens en sávonds.
als je een dekentje gaat gebruiken zou ik een fleesdekentje doen dit is wel lekker warm. maar inderdaad zoals andere zeggen een voetenzak is fijn zeker in de winter
wij hebben zo'n opvouwdoek, met klittenband veel gebruikt in het begin. http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=21875
Ik heb me een ongeluk gezocht naar een klein dekentje van katoen. Die dingen zijn allemaal zo enorm. Maar uiteindelijk een leuke gevonden bij Prenatal, wit met een rood randje. Ik gebruik hem heel veel voor in het wagentje en de maxicosi. Bij Zeeman hebben ze ook kleine fleecedekentjes en die dingen kosten haast niets.
en tm zondag krijg je 20 % korting op bijna alles bij prenatal dus dat is handig voor als je zo'n wikkeldekentje zoekt!
Hier ook een fleecedeken die we een paar keer vouwen tot een wat kliener formaat. Leuke oplossing en je hebt er zoveel verschillende leuke kleuren ed van dat je ook nog kan afwisselen
Hoi, Ik heb een voetenzak gekocht bij de maxi-cosi, dus die zullen we wel voornamelijk gebruiken. Ook hebben we een omslagdoek, een soort van badcape van fleece, zoiets als de link van Angel Eyes. En hoeveel dekentjes je nodig hebt voor de wieg? Wij hebben 1 wiegdeken en 1 ledikantdeken gehaald. Mocht het een koude winter worden, dan vouwen we de ledikantdeken dubbel en gebruiken deze dan in de wieg. groetjes Saskia
Heb nu twee wiegdekentjes gekocht van katoen bij Prenatal. 1 voor de maxicosi en 1 extra voor de wieg. Er was toch 20% korting, dus dat scheelde weer. Ik vind ze wel een beetje groot voor de maxicosi, maar iets beters kon ik gewoon niet vinden. Fleecedekentjes wel gevonden maar die waren allemaal nog groter.
Ik heb een voetenzak, en ook een dekentje. Ik ben heel tevreden met de Lodger Wrapper Dotty, echt heel handig voor allerlei gelegenheden. Ik wikkelde Norah daarin, ipv een jasje, geen gedoe met aan en uitdoen van een jasje. Als ze sliep dan liet ik haar in de Wrapper, en kon haar zo in bed leggen, ook bruikbaar in de wieg.
bij AH hebben ze nu leuke wikkeldekens voor 6 euro in de aanbieding! en bij prenatal krijg je tm zondag 20 % korting en daar hebben ze ook best leuke wikkeldekens! Heb er gisteren nog eentje gekocht.