dekentje voor bij maxicosi, wat voor soort?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Irene, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ik zag op de uitzetlijst staan: dekentje voor bij de maxicosi. Maar ik heb even gezocht in de winkels en kom er niet uit. Ik zie nergens speciale dekentjes ofzo alleen ledikant en wiegdekentjes. Kan je ook gewoon een wiegdekentje kopen? En hoeveel dekentjes heb je eigenlijk nodig voor in een wieg, 1 of 2?

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Je kan een voetenzak bij de maxi-cosi kopen... anders gewoon een wiegdekentje ofzo.

Het wordt al kouder dus ik zou voor wieg nu 2 dekentjes kopen. In de zomer kan je het wel af met 1.

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    zou voor deze winter wel een voetenzak kopen voor maxicosi.t schijnt erg koud te worden en een maxicosi gebruik je zeker negen maanden ofzo.ook al is het alleen maar in de auto,daar is het ook erg koud namelijk s'morgens en sávonds.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    als je een dekentje gaat gebruiken zou ik een fleesdekentje doen dit is wel lekker warm. maar inderdaad zoals andere zeggen een voetenzak is fijn zeker in de winter

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

6. polman

polman Actief lid

14 jan 2007
    138
    0
    0
    Niets mis met de voetenzak!

En anders een lekkere fleece :)

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb me een ongeluk gezocht naar een klein dekentje van katoen. Die dingen zijn allemaal zo enorm. Maar uiteindelijk een leuke gevonden bij Prenatal, wit met een rood randje. Ik gebruik hem heel veel voor in het wagentje en de maxicosi. Bij Zeeman hebben ze ook kleine fleecedekentjes en die dingen kosten haast niets.

8. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    en tm zondag krijg je 20 % korting op bijna alles bij prenatal dus dat is handig voor als je zo'n wikkeldekentje zoekt!

9. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hier ook een fleecedeken die we een paar keer vouwen tot een wat kliener formaat. Leuke oplossing en je hebt er zoveel verschillende leuke kleuren ed van dat je ook nog kan afwisselen

10. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Is een leuke (wat dikke) badcape ook een idee?
    Daar kun je het kindje ook in wikkelen toch?

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, hoor, dat kan ook. Hier ligt ze ook wel eens onder zo'n badcape in de wagen.

12. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Ik heb een voetenzak gekocht bij de maxi-cosi, dus die zullen we wel voornamelijk gebruiken. Ook hebben we een omslagdoek, een soort van badcape van fleece, zoiets als de link van Angel Eyes.

En hoeveel dekentjes je nodig hebt voor de wieg? Wij hebben 1 wiegdeken en 1 ledikantdeken gehaald. Mocht het een koude winter worden, dan vouwen we de ledikantdeken dubbel en gebruiken deze dan in de wieg.

groetjes Saskia

13. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Heb nu twee wiegdekentjes gekocht van katoen bij Prenatal. 1 voor de maxicosi en 1 extra voor de wieg. Er was toch 20% korting, dus dat scheelde weer. Ik vind ze wel een beetje groot voor de maxicosi, maar iets beters kon ik gewoon niet vinden. Fleecedekentjes wel gevonden maar die waren allemaal nog groter.

14. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    heerlijke dikke voetenzak voor de maxi cosi voor de winter

15. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik heb een voetenzak, en ook een dekentje.
    Ik ben heel tevreden met de Lodger Wrapper Dotty, echt heel handig voor allerlei gelegenheden. Ik wikkelde Norah daarin, ipv een jasje, geen gedoe met aan en uitdoen van een jasje. Als ze sliep dan liet ik haar in de Wrapper, en kon haar zo in bed leggen, ook bruikbaar in de wieg.

16. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    bij AH hebben ze nu leuke wikkeldekens voor 6 euro in de aanbieding!

en bij prenatal krijg je tm zondag 20 % korting en daar hebben ze ook best leuke wikkeldekens! Heb er gisteren nog eentje gekocht.

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou een voetenzak kopen.

18. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Als je een wrapper hebt, heb je dan geen voetenzak meer nodig?

Deel Deze Pagina