Hallo bij de WIJ JONGE OUDERS zat deze maand een boederijbon voor een boerderij pakket is er iemand die hem niet gebruik en voor ons wil invullen en opsturen zitten geen kosten aan verbonden maar ik heb er 2nodig en ik heb er maar eentje ontvangen via de post je zou me er een groot plezier mee doen alvast bedankt groetjesss
Wanneer heb je de WIJ jonge onders gekregen? Ik heb hem nog niet gehad deze maand. Als ik hem nog zou krijgen krijg je de bon van mij...
Ik heb hem nog niet gehad.... Net als de bon van de baby doos om dat mijn zoontje al ruim 3 maanden is...
Is dat de wij jonge ouders van maart? Ik heb hem wel van februari maar daar zit geen bon bij, of ik moet hem weg gegooid hebben.
als ik hem heb kan je hem wel krijgen ja ik zit ook op de boek wij jonge ouders te wachten en ook op de baby bon doos van prenatal
ja ik heb m deze week ontvangen en mijn dochtertje is van 27-12-2008 kan het zijn dat ik hem ontvangen heb omdat er ook een babydoos bon bij zat?
Ik heb gegoogled, maar kan het helaas niet vinden waar je online kan bestellen. Weet jij het internetadres? Alvast bedankt!
http://www.atlaseditions.nl/ maar let op: je moet wel opzeggen anders zit je er aan vast en betaal je 20 euro p.m