Seth slaapt nog steeds in zijn ledikant in onze slaapkamer.hij heeft de eerste 2/3dagen in de kinderwagenbak geslapen ook op onze kamer. onze katten, een kat slaapt bij ons op bed, vanaf dag 1 gaat dit al goed.nooit ballon in bed of box gedaan en ook nooit de poepluier laten ruiken.katten tonen geen intresse, seth is eng omdat hij ineens kan bewegen.
totdat ze wel intresse tonen op een moment dat jij het niet ziet. hier wilde ze de eerste dagen niets van d'r weten. echt helemaal niets. nog niet in dezelfde kamer komen. de laatste kraamdag besloten ze EN de kamer in te gaan EN erbij te gaan liggen. ze is nu 10 maanden en ze blijven nu nog ver uit haar buurt. behalve als ze slaapt en stil ligt. dan willen ze erbij. balonnen heb ik zowiezo gebruikt om ze uit de buurt van het bedje te houden. onhygienisch als ze in het bedje of box liggen. en de haartjes kunnen bij die kleintjes in de luchtwegen blijven hangen en die krijgt zo'n kleintje nog niet goed weg.
Wij zijn van plan om de baby vanaf de geboorte in zijn/haar eigen bedje in zijn/haar eigen kamertje te laten slapen. Voor overdags weet ik het nog niet zo goed, misschien ook gewoon in eigen bedje. Voordeel is wel dat ons hele huis gelijkvloers is, dus dan heb ik wel het idee dat het dichterbij is als wij zelf bijvoorbeeld 's avonds in de huiskamer zitten.