ik heb 3 jaar geleden een hele lelijke luiertas gekocht, omdat ie goedkoop was. maar ja nu issie echt op en ben ik op zoek naar een andere. nu zag ik op de webshop van prenatal leuke tassen van rond de 25 euro. hebben jullie ervaring met deze tassen en kunnen jullie mij die aanraden of juist afraden? kon je al je spullen/flessen/doekjes/luiers,enz er goed in kwijt? en kon je hem makkelijk aan de kinderwagen hangen? was het verschoonmatje ook handig te gebruiken? groetjes sjaan
Ik heb die luiertas van prenatal van 25euro (beetje licht bruin met 2 vakjes voorop met daarop geborduurde bloemen). Ik moet zeggen dat ik er niet tevreden mee ben, qua ruimte vind ik hem eigenlijk net te krap, vakjes zijn klein en hij is ook niet erg stevig. Ik heb al verschillende delen weer moeten naaien, en ik ben toch altijd erg zuinig met mijn spullen. Dus ik vind het geen aanrader! (ik hoor betere berichten over de luiertassen van de Hema, ook niet zo duur)
Ook wij hebben een luiertas van de Prenatal en ik ben er juist erg tevreden over! Wij hebben een grijze met vlinders, is nu niet meer te koop. Er is voldoende opbergruimte. Hij heeft ook veel handige kleine vakjes aan de buitenkant waardoor je gemakkelijk erbij kunt. Het matjes is nog prima en de tas verder ook (onze eerste is nu 19 maanden). Voor de tweede gaat hij zeker nog een ronde prima mee. Enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat hij wat lichte verkleuringen laat zien, maar dat kan ook komen door de wasmachine.
Ik heb ook de l-bruine luiertas met geborduurde bloemen en ben er wel erg blij mee!! Ik heb een tweeling en in deze tas neem ik alles mee wat nodig is. Wat luiers - flesjes - melkpoeder - kleertjes - hydrofiel doeken - verschoningsmatje en natuurlijk mijn portomonee / tel / paspoort enz.... Dus ben super tevreden!!