Tja, ik weet dat ik er heel erg vroeg bij ben... Maar ik heb dus al een tijdje de Tripp Trapp in de kamer staan, maar we krijgen het kunststof zitje er niet ingeklikt. Ik weet niet of dit ook erg stroef moet gaan, en dat ik gewoon lomp geweld moet gebruiken, of dat ik er gewoon even mee terug moet gaan... Jullie er ook moeite mee gehad????
Om het zitje te bevestigen moet je de schroeven weer wat losser draaien aan de zijkant zodat het wat meer uit elkaar gaat staan en dan kan je de zitting ertussen doen Niet gaan wurgen, want dan is de kans inderdaad groot dat je hem gaat beschadigen.
Kijk, goed dat ik het weet!!! Tanx voor de tip! Dan zal ik zo eens kijken of de gereedschapskist hier staat of dat manlief hem mee heeft naar z'n werk.. hihi!
Inderdaad schroeven wat losser draaien.. Voor dat wij daar achter waren, was het ook een uur verder..
Ik klik hem er ook gewoon zo in. Doe eerst de ene kant in het gat en dan hoef ik maar een klein beetje te buigen voor de andere kant. En als laatste klik ik het kruisstuk vast. Dat is juist het fijne van de nieuwe kunstof voorbeugels dat je de stoel niet meer hoeft los te schroeven. Ook makkelijk als je het kussentje wil wassen, hoef je alleen het kruisstukje vanaf de onderkant los te klikken en je kunt het kussentje eraf halen. Vroeger met de oude beugel moest je eerst de halve stoel los draaien.