Babyfoon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door germar, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Hallo,

Kan iemand vertellen wat een goede babyfoon is? Ik zie veel het merk Alecto staan. Er zijn veel verschillende, dus wat is een aanrader?
    Alvast bedankt voor het antwoord.

Groetjes

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Alecto 88 !
    Scoort ook overal als de beste.

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb er 1 van philips avent, bevalt prima :) Weinig op aan te merken eigenlijk.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

alecto dbx 88 heerlijk ding alles id te regelen met de ouder unit

5. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Vriendin van mij heeft ook alecto aangeraden. Wij kochten er 1 bij beste keus; daar zijn ze een stuk goedkoper dan in de winkels. Is een internetwinkel maar ze hebben ook gewoon een winkeltje in Best (Brabant). Betrouwbaar en prima winkel!

De vriendin die Alecto aanraadde heeft nu bij de 2e een nieuwe gekocht; een alecto die 1 ouderunit heeft en waarop je meerdere kindunits kan aansluiten (dat kunnen er maar een paar).
    Als ik er nu nog een moest kopen, zou ik die ook alvast nemen als je weet dat je ook een tweede/ derde kindje wenst....

6. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Sluit me aan bij de andere mama's; alecto dbx 88

We hadden eerst zo een goedkoop flut ding DBX-37 maar daar mee hoorde we het meisje aan de overkant beter dan ons eigen meisje; gek, werden we van dat ding.

En goh wat heerlijk was het toen we de 88 kochten nu hoor ik ons meisje zelfs ademhalen/snurken ;)

7. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

AngelCare

8. Krul

Krul Lid

4 dec 2008
    69
    0
    0
    Juf
    Zeeland
    Wij hebben een Supernova.

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Wij hebben voor onze dochter ook de alecto en werkt na 2 jaar nog prima, nooit problemen mee gehad, dus voor de volgende beeb kan deze weer gebruikt worden

10. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    We hebben die van de Prenatal en nog nooit andere kindjes of ruis gehoord. Echt een super ding.

11. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Iemand ervaring met de Alecto DBX-83?
    Hij spreekt ons erg aan omdat ie een groot bereik heeft van 3000 meter, ivm rondje met de hond! Was ook erg goedkoop, op internet rond de 45 euro! Dus we vragen ons af og het wel wat is?

Gr Lisszy

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Tip: kijk even op kieskeurig.nl, de ene Alecto is de andere niet!

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier de Alecto dbx-99 prima ding, geen storingen etc. en online even zoeken waar het goedkoopts, scheelt veel met in de winkel.

Deel Deze Pagina