deken of voetenzak?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jelle28, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    Ik zat op internet te zoeken naar een dekentje voor in de wandelwagen. Als de kleine straks komt zal hij, bij in ieder geval droog weer, regelmatig mee naar buiten gaan als ik met de hond ga wandelen en wil dan natuurlijk wel dat hij er lekker warm bij ligt dan.

Nu begin ik alleen te twijfelen wat nu beter is:

Een lekker fleecedeken (voor een wieg) met een lakentje er onder of misschien een voetenzak?

Ben erg benieuwd waar jullie voor gekozen hebben of voor gaan kiezen en waarom zodat ik hopelijk een goeie keuze kan maken voor de kleine uk.

2. beertje4

beertje4 Actief lid

14 dec 2008
    259
    0
    16
    een dekentje is goed. het ligt ook onder de kap.

3. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb laatst een soort gelijk topic geopend. Maar schijnbaar mag je geen voetenzak in de wandelwagen leggen, omdat beeb dan naar beneden kan schuiven??
    Ik heb de Joolz Day en de voetenzak van de buggy paste netjes in het wandelwagengedeelte zeg maar. Maar dat mag dus niet...

Ik heb er nu een lakentje met dekentje bij gekocht....Handdoek onder het matrasje en dat 'wind-ding' erop ritsen, en evt voorverwarmen met een kruik en wandelen maar!!!!

4. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    Oh dan heb ik die gemist denk ik, had nog wel gezocht maar kon dus geen antwoord vinden....

Van dat naar beneden schuiven is inderdaad wel begrijpelijk de voetenzak zal ongetwijfeld een stuk groter zijn dan de kleine in eerste instantie.

Maar zal voorverwarmen, dekentje en wind kap wel voldoende zijn al het echt heel koud is? Vind het nu al zo moeilijk om in te schatten wat qua kleding etc. warm genoeg is, laatste wat ik wil is dat hij het straks koud heeft

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    kruikje erbij als het heel koud is....

Maar dekentje lakentje en de windkap is genoeg hoor!

Die kleine van mij lag soms nog te zweten dan....

Voetenzak is daar niet voor bedoeld, dus ook niet doen....

Wat ik wel nog had heel lekker warm, een wikkeldeken!! kon ik op maat maken en lag hij lekker warm in (geen extra laken of dekentje dan meer)

6. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier een voetenzak van Koeka voor de mc die je ook in de reiswieg kunt gebruiken, echt ideaal. Uiteraard wel bij blijven, maar dat deed ik sowieso wanneer de kleine buiten in de reiswieg lag (je bent dan toch vaak aan het wandelen en dan zie je wel of hij naar beneden zakt, wat overigens nooit is gebeurd). Ik vond het zeker toen hij wat ouder werd wel makkelijk aangezien hij het dekentje steeds af/weg trapte.

7. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ik heb een wikkeldeken van lodger, is wel heel fijn want die zijn goed warm.

8. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    Heb nog even gekeken maar vind zowel de voetenzak van koeka als de wrapper van lodger wel erg duur.....

Ga denk ik toch maar voor gewoon een deken en lakentje.

9. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
  10. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Als je daar gewoon een jasje onderdoet lijkt het me prima

11. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Mijn dochter is in december geboren. Voor haar had ik een berenpakje als jas. Met daar overheen een fleecedeken die bij de kinderwagen zat (Maxi Cosi). Deze hebben we ook over haar heen gedaan als ze in de Maxi Cosi zat.

Deel Deze Pagina