...ter aanvulling. We hebben nu de originele voetenzak van de Mura erin, maar eigenlijk vind ik hem helemaal niet handig. Nu zag ik op de website Maxi-Cosi products - nl-nl en dan bij accesoires, de nordic footmuff. Lijkt jullie die handig? Of zal ik voor een universele voetenzak van de prenatal gaan oid?
Ben bang dat er nog niet veel ervaringen met dit product zijn. Is een nieuw product uit de collectie van 2010 en nieuwe collectie is nog maar heel weinig uitgeleverd omdat er wat leveringsprobleempjes zijn met de maxi cosi mura. Ik heb hem een hele tijd geleden al gezien voordat ie uit was, maar vind het niks bijzonders eigelijk. Hij is niet echt dikker of anders dan een normale universele voetenzak.
Ik lees net je berichtje van hierboven. Hoelang duurt het ongeveer voordat de Maxicosi Mura 3 geleverd wordt? Wij moeten nog gaan bestellen, maar weten niet zo goed wanneer. We gaan voor de bruine.
Er zijn wat problemen met de nieuwe kappen van de wandelwagen. Vanmorgen had ik toevallig de fabrikant aan de lijn daarover en de nieuwe kappen worden begin maart uitgeleverd. Alles kan wel gewoon besteld worden en de eersten zullen in maart weer uitgeleverd worden.
Bedankt voor je reactie! We hebben de wagen pas in juli nodig, dus we hebben nog even We gaan in iedergeval op tijd bestellen.
Wij hebben gelukkig nog net een 'oud' model kunnen bestellen, want inderdaad, er is een probleem met de kappen. En als je kind eind jan. wordt verwacht, is maart toch net iets te lang. Wat betreft de voetenzak, heb hem ook nog niet gezien, maar je kan het stangetje in het midden dan toch niet meer gebruiken als je deze neemt? Maar het is net dat, dat de oorspronkelijke voetenzak onhandig maakt, heb ik al gelezen?
Wij hebben de nieuwe mura 3 (bruine) in de kerstvakantie besteld en krijgen hem half april binnen. Ben blij dat we optijd geweest zijn met bestellen! Heb verder niks gehoord over problemen met de kap, maar neem aan dat dat opgelost is als we hem krijgen?! Die nieuwe voetenzak liet de verkoopster ook zien, ik vind het niet echt geweldig. Het stuurtje hoeft er niet persee vanaf, omdat er een ritsje/gat inzit. Tlijkt me wel erg onhandig aan te trekken bij je kindje. Bovendien is dat gat best groot, waardoor ik denk dat de beentjes alsnog wegtochten. Er lagen ook universele voetenzakken van een ander merk die ik dan mooier vind! Bijvoorbeeld met een lekker teddy laagje erin. Even een klein half uurtje naaiwerk en je kunt er twee beentjes van maken, wat veel handiger is denk ik.
Het probleem is opgelost met de kappen, maar nu moeten ze nog opnieuw geproduceerd worden en uitgeleverd. Dus tegen de tij d dat jullie hem krijgen dan heb je een goede kap. Bij de kap braken de balleinen erg snel. We hadden de wagen net binnen staan in de winkel en ik zet hem inelkaar. Wil ik de kap erop zetten heb ik ineens 2 delen in me hand. Oeps! Bleek dat ik gelukkig niet de eerste was bij wie dit gebeurde.
Ik heb m ook op internet gezien. Leek me wel lekker warm, maar voor ons is het niet echt nodig,want ga ik april bevallen van de tweede en dan moeten we een dubbele kinderwagen.