Hallo allen, naast alle leuke en minder leuke onderwerpen heb ik heel sterk de behoefte om eens van het dak te schreeuwen HOE WAANZINNIG GOED, MOOI, LEUK, LEKKER IK ME VOEL NU IK ZWANGER BEN! Oh werkelijk, ik wens elke vrouw zo'n zwangerschap. Natuurlijk, de eerste drie maanden gingen gepaard met de kwaaltjes, maar zelfs die vond ik eigenlijk wel grappig en leuk. Nu... 16 weken zwanger, hoor ik van iedereen dat ik zo'n mooie stralende vrouw ben. Uiteraard gaat het van de zomer wellicht een stuk zwaarder worden en ga ik piepen i.p.v. schreeuwen, maar nu zuig ik met volle teugen het gelukkige gevoel naar binnen!
Meid, GENIET ERVAN! Van alle facetten... ook de minder leuke dingen hebben 'iets'... Enjoy Life, because it's worth living.. Have a great Day Groet Hilde
word er gewoon vrolijk van! nu denk ik met heimwee terug naar de tijd toen ik 14-29 weken was geniet ervan hoor!
Nou bedankt Steffie Dus als ik het goed begrijp moet ik me instellen op nog 13 weken dit gevoel te houden! Dóe ik het voor! En voor de rest zie ik dan wel weer. Heel veel succes met de laatste loodjes!
Genietse! Lekker hoor dat je je zo voelt. Eigenlijk voel ik mij ook het grootste gedeelte van de zwangerschap zo. Dan neem je de mindere dagen ook wat meer voor lief.
Geniet ze zal ik zeggen! Ik heb het ook, voel me zo top en sterk. Net of ik de hele wereld aan kan 8)
Heerlijk zo'n berichtje te lezen! Meid wat ontzettend fijn dat je je zo geweldig voelt! Hoop dat het tot en met de laatste dag zo mag zijn... en dan nu ook nog eens dat stralende zonnetje en wie weet binnenkort ook een kriebelend kindje die je gaat voelen... GENIET!
Fijn hoor! Zelf vind ik het ook elke dag zo'n feest, het is zoooo bijzonder en speciaal en ik geniet er ook zo van! (en idd, ook de kwaaltjes zijn bijzonder, toch?)
Fijn om dit een keer te horen! Ik herken dit! Tot dat ik richting 35 weken ging...Toen werd het werd het voor mij pas zwaarder! Toen ik bij 37 weken was hield ongelofelijk veel vocht vast en begon te zeuren dat ik het beu was. Al met al heb ik me voornamelijk net zo euforisch gevoeld als jij nu!