Hallo allemaal! Als cadeau van mijn schoonouders krijgen wij een nieuwe trip trap stoel. Nu zag ik vorige week de new born set, en ben er helemaal verliefd op... Maar ja, die is ook best prijzig, zo'n 120 euries. Dus is er iemand die ervaring heeft met de NewBorn set? Kan ik mijn mannetje overtuigen (of niet)
Geen ervaring mee. Toen wij de Tripp Trapp kochten voor de oudsten hadden ze die nog niet. Lijkt me wel erg handig. Geen gedoe met een wipper op tafel of op de grond. Geen baby in de box maar lekker erbij als je aan het eten bent.
Precies, daarom lijkt ie mij zo handig....geen wipstoeltje meer tussen de pannen Maar ja, hij is zo prijzig....
Ik heb Vd week er een cadeau gekregen van mijn ouders, is echt leuk maar ik weet niet of ik het zelf zou kopen. Het is best veel geld voor een korte periode. De stoel is best klein en ik vraag me af of de baby er wel 6 maanden in kan liggen. Mijn 1e kindje was ook niet heel klein.
Er is hier laatst een topic over geweest Wij hebben hem. Ik vind de stoel ook klein ogen, al sinds de geboorte van mijn zoontje, maar hij past er nog steeds goed in. Inmiddels denk ik dat hij er wel zeker 6 maanden in moet kunnen passen en mijn zoontje is niet klein. Hij moest er wel enorm aan wennen en vond het ding de eerste weken maar niets. Maar ik moet zeggen dat hij een paar huilerige weken heeft gehad vanwege reflux, dus dat lijkt me eerder het probleem geweest. Nu vindt hij de stoel wel leuk en vind ik het heerlijk dat hij bij ons aan tafel kan zitten tijdens het eten. Hij is nu ook vaker wakker op die tijdstippen dus hij komt ook steeds meer van pas. Ik vind het een aanrader. Ook omdat ik verwacht dat de stoel nog redelijk wat zal opleveren via marktplaats. Dus dan vind ik de prijs wel oke