Ik heb wel eens gelezen dat je je kindje niet te veel in de kinderwagen mag laten liggen omdat daar geen goede "matras" in zit. 's Nachts is dat dus niet echt goed voor de baby.
Ik zat de dag na de bevalling alweer beneden. Na een week ging ik elke dag even buiten wandelen. Ik was dus erg blij met de wieg en dus geen gesleep met de reiswieg. In de box slapen heeft Eva nooit gedaan (kon ze niet).
Daar heb ik echt nog nooit iets van gehoord, ook niet van mn kraamverzorgende...beetje vaag. ant ook niet in elke wieg zit een goed matrasje namelijk. En echt niet iedereen koopt ff een nieuw extra matras in een wiegje
Ja ach je leest wel vaker tegenstrijdige verhalen over dingen. Ik zou gewoon op je kraamverzorgster af gaan wat dit betreft
Ach, zo zie je maar. Ieder zijn meug. Doe gewoon wat je goed lijkt. Als je dezelfde dag alweer naar beneden mag en diezelfde week al kan gaan wandelen, dan is dat echt fijn. Wou dat dat bij mij zo was geweest. Het kan dus ook anders helaas.
Ja klopt..haha zoveel dingen zijn tegenstrijdig, dus hou ik het maar aan wat mensen zeggen...mensen waarvan ik denk (en hoop) dat die er verstand van hebben
Eerst vond ik het onzin, toen wilde we toch een wiegje, en zeker nu ik al deze verhalen lees. Hoe lang we het kindje op de kamer willen houden weten we echt nog niet hoor.. zien we dan wel weer denk ik
Ik vond eik een wiegje te duur, totdat we voor een leuke prijs een op de kop konden tikken via Marktplaats. En toen heb ik dus besloten dat ze de eerste tijd bij ons kwam liggen op de kamer. En geen spijt van gehad. Vanaf een maand of 2/3 is ze smiddags in haar ledikant gaan slapen om te wennen. Ik heb haar bij ons op de kamer gehouden totdat ze ging doorslapen snachts. Dus sinds een ruime week slaapt ze nu ook snachts in dr ledikant op dr eigen kamertje. En dat gaat harstikke goed, ik had er meer moeite mee dan haar . ( het eerste loslaten he...) Dus ja ik raad het aan, het is heerlijk! Bij een evt volgend kindje zal ik eht zeker weer zo doen
We hebben Sem ook bij ons op de kamer gehad. Eerst zeiden we ook 6 weken maar dat zijn toch ruim drie maanden geworden! Hij slaapt nu lekker op zijn kamertje en zonder babyfoon. We wonen op de tweede verdieping van een huis en zijn kamer is dus op dezelfde verdieping als de woonkamer en onze slaapkamer. Babyfoon heb je dan echt niet nodig.
zeker een aanrader om een wiegje op je kamer te hebben. Ik had een rieten mandje op een standaard en vond het jammer toen A. eruit was gegroeid.