Avent startersset

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nikki23, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ik ga straks flesvoeding geven en heb de avent startersset aangeschaft. Nu heb ik misschien een hele domme vraag: er zitten 6 spenen bij, allemaal nr. 1. Terwijl die volgens de verpakking voor 0-1 maand gebruikt wordt. Waarom zitten er zoveel dezelfde spenen bij? Gebruik je voor elke voeding weer een nieuwe speen?

2. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Nee hoor, na de voeding spoel je de fles en de speen om en bewaar je alles in de koelkast. Je kookt alles 1x per dag uit in een pannetje of in de magnetronsterelisator.

Ik heb het zelf altijd met twee flesjes gedaan - en doe ik nu nog. Vind ik genoeg. Er staat dan altijd een schoon flesje in de koelkast.

3. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Nou, ik had ook nr 1 aangeschaft. Maar de eerste maand heb ik geen flesvoeding gegeven en toen ik 1,5 week terug ging gebruiken was die te klein (ook voor borstvoeding melk) dus moest ik nr 2 aanschaffen (en staat dus die andere speen ongebruikt op de plank).
    Maar ik denk idd ook dat het niet nodig zijn ook niet wanneer ze ouder zijn en ook niet als je ergens anders opvang hebt.

4. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Ik maakte in het begin de voeding voor een hele dag, dus had ik altijd 6 flesjes in de koelkast staan.

Deel Deze Pagina