Ik zit nu al een hele poos te dimdammen welk wiegje bij mijn/onze wensen past En dan kom je van alles tegen maar t is het nu allemaal net niet, De een heeft wel de co sleep mogelijkheid en de ander niet enz enz. Nu is mijn vader timmerman en ik ben zeer handig. En heb hem dus gevraagd of hij het leuk zou vinden dat we samen het wiegje konden maken en dat vond hij erg leuk Nu vroeg ik me af of er meerdere dames een eigen gemaakt wiegje hebben En zijn er dingen waar ik aan moet denken ?
Niemand? Staat i hier wel goed vraag ik me nu even stiekem af ? Misschien had i beter in de lounge gepast ? Kan ik dat aanpassen ?
Ik denk wel dat je vraag hier goed staat. Ik vind het een heel leuk idee maar ik heb geen tips voor je
Heel leuk idee! Mijn zus heeft ook zelf een wiegje gemaakt, maar dat was een wiegje van stof die je aan het plafond hangt. Ik zou kijken naar de richtlijnen voor een wiegje (afstand spijltjes, grootte etc.). Dat is de enige tip die ik je verder kan geven. Veel succes en ben benieuwd naar het resultaat...