Babytas kruitvat(gratis producten)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Happy, 21 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Hoe werkt dit?
    Ik kreeg net een mail.
    Er staat alleen nergens of ik iets moet uitprinten, kan ik dan gewoon mn pasje laten zien en krijg ik dan de tas mee?

Wie heeft dit al eens gehaald?

Groetjes

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier moest ik het aangeven, dan kon ik de producten zelf zoeken en bij de kassa scanden ze mijn pasje.

3. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die korting staat op je pasje. Je kan zelf de producten in de winkel pakken en dan dus gaan afrekenen. Op de website kun je inloggen en dan staat er precies om welke producten het gaat (Kruidvat bijtring, luiers new born en verzorgende creme ofzo?).

4. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik heb gewoon gevraagd bij de kassa of ze de spullen voor me bij elkaar wilden zoeken, hahahaha! :p

Inderdaad een koelbijtring, kleine verpakking luiers (24 stuks, geloof ik), bodylotion en de tas zelf. :)

Liefs,

5. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ik liep naar de kassa toe. Ook ik wist niet dat ik het zelf kon pakken.... Dus zij pakten alles voor me. Uiteindelijk had ik alleen de tas en de luiers. De andere dingetjes haddden ze niet op voorraad. Dus moet ik ervoor terug.
    Ik weet nog niet of ik het doe hoor, maar de luiers zijn mooi meegenomen.

Je hoeft de mail niet te laten zien of te printen. Zij scannen je voordeelkaart. And that's it. :D

6. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL

Precies dit. Ik wist ook niet hoe het werkte dus heb het gewoon gevraagd. Medewerker heeft alles gepakt maar ook bij mij was de bijtring en creme niet op voorraad.

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Hier gewoon de spullen gepakt.. Alleen creme was er niet en de tassen lagen achter de kassa :p Mocht ipv de creme de bodylotion meenemen dus was mooi opgelost :p

8. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Moest hier de spullen zelf opzoeken, was geen zinkzalf( vorig jaar)
    Als ik t hele pakket wilde moest ik later maar weer terugkomen...
    Moest t zelf uitzoeken, geen leuk personeel...niet behulpzaam

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik had gemeld bij de kassa dat ik de tas op kwam halen en het personeel heeft voor mij de tas gevuld... leuke fijne shopper, luiers, bodylotion en bijtring... ik ben tevreden

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Er staat in die mail of in je account op kruidvat.nl afbeeldingen van de producten die je kan pakken in de winkel en die geef je af samen met je voordeelkaart :)

11. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel grappig om te lezen dat zoveel medewerkers de tas vullen met de producten. Aan mij is verteld dat dit eigenlijk helemaal niet de bedoeling is, want het idee erachter is dat je dmv het assortiment te doorzoeken voor de juiste spulletjes hun baby assortiment beter leert kennen en (als ze geluk hebben) je naast de gratis meuk ook wat andere spulletjes koopt.

'Mijn' medewerkster had een paar dagen voor mij zelfs een standje gekregen van haar leidinggevende vanwege het zelf vullen van de tas, ipv dit door de klant te laten doen.

Maar blijkbaar hebben de normale medewerksters deze memo nooit gekregen.. ;)

12. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klantvriendelijkheid zorgt er toch óók voor dat mensen een volgende keer weer komen? Als een medewerker mij niet helpt nadat ik dat heb gevraagd en zegt;'Dat moet u zelf zoeken.'... Dan ga ik de volgende keer lekker naar de Etos ofzo :p

13. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Wanneer hebben jullie de tas opgehaald? (bij hoeveel weken/maanden)
    Want ik zie het volgende staan op de website:

Je ontvangt ongeveer 2 maanden voor je uitgerekende datum per e-mail bericht dat je Jouw gratis Baby & Mama kado's kunt ophalen bij Kruidvat

Maar ik heb het idee dat sommige het hier al veel eerder hebben opgehaald en dus meegekregen :)

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik echt pas rond 32 weken.. Vorige keer inderdaad stuk eerder..

15. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    ik kreeg de mail zondag volgens mij. was toen 23 weken.

ondertussen heb ik hem gehaald. alleen de bijtring hadden ze niet..

ennn de mederwerkster heeft alles voor me gepakt. ik vroeg aan de balie wat ik mocht pakken en toen vulde zij de tas al..

16. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ik heb het gemekd bij de kassa en van daaruit werd alles gepakt. Creme was niet op voorraad, dus kreeg ik wat anders mee. Personeel mag wel iets enthousiaster reageren vind ik, maar ik ben over het algemeen niet zo'n kruidvatfan. Kom er voornamelijk voor de goede aanbiedingen die ze er hebben, want die hebben ze wel

17. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kreeg 'm rond 19w al, en het is geldig tot ergens in oktober, dus genegtijd om het op te gaan halen :)

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    dan ben ik benieuwd wanneer ik bericht krijg. Ik gok volgende week als ik net over de grens ben en dus weken moet wachten :p

19. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben de tas net gaan halen; had gewoon gepakt wat ik kon vinden (luiers en bijtring), de creme was er niet in 100ml dus bij de kassa gevraagd. Caissiere ging 'm voor me pakken en ik kreeg 150ml ;)
    Dus prima service, leuke spulletjes ook en mijn dochter vindt de tas leuk :D

20. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Oh wat leuk Purk! kan niet wachten tot ik de mail ontvang, maar ik zag toch nog echt even moeten wachten helaas :(

Ik ben trouwens echt niet gierig ofzo en neem eigenlijk bijna nooit tot nooit gratis dingen aan (bijv. op straat ofzo bij het uitdelen). Maar in dit geval wil ik alles hebben wat ik kan krijgen hahaha. Ik vind het zo leuk al die baby dingetjes, gratis dozen en tasjes helemaal geweldig! Miss omdat dit mijn eerste zwangerschap is en alles nieuw is ofzo... of toch gwn de hormonen hihi

Deel Deze Pagina